تسهیلات وزارت صنعت در راستای راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج گفت: وزارت صنعت به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۲۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

محمدرضا نعمت‌زاده در بازدید از کارخانه دنا صنعت، یاسوج اظهار کرد: واحد دنا صنعت، یکی از واحدهای خوب تولیدی در کشور به‌شمار می‌رود که تولیدکننده انواع لوله‌ها برای صنایع مختلف است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، عنوان داشت: باید چنین صنایعی را در جهت خود کفایی در کشور مورد حمایت ویژه قرار دهیم تا علاوه بر تولید، صادرات نیز داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج، گفت: وزارت صنعت به راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج کمک خواهد کرد.

این مسؤول با بیان اینکه کارخانه قند یاسوج، قدیمی‌ترین صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد است، ابراز کرد: راه‌اندازی این کارخانه باید در دستور کار قرار گیرد تا با حمایت ویژه از آن بتوان در تولیدات بیشتری در این واحد تولیدی داشته باشیم.

نعمت‌زاده، تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحدهای تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد، بسیاری از مشکلات این استان در زمینه اشتغال برطرف خواهد شد.

وی در خصوص شرکت تولیدی دنا صنعت، نیز گفت: هم اکنون مواد اولیه آن در داخل تولید می‌شود و در پتروشیمی‌ها این مواد تا گرید 100 هم تولید می‌شود.

ارسال نظرات