خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گنبد برگزار شد؛

گردهمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان اهل تسنن و شیعه

به مناسبت هفته عفاف و حجاب گردهمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان اهل تسنن و تشیع عصر امروزدر گنبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۲۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

  به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس مسئول فرهنگی سازمان بسیج زنان کشور در این گردهمایی گفت : اولین آرزو در تشکیل هر خانواده و در هر کجای دنیا احساس خوشبختی و تربیت خوب فرزندان است.

خانم حکیمیان افزود : در احساس خوشبختی چند عامل دخیل هستند که باید اعضای خانواده آنرا رعایت نمایند و اولین عنصر کنترل توقع اعضای خانواده است که اگر توقعات افزایش یابد هیچ یک از اعضای خانواده احساس خوشبختی نخواهد کرد.

وی ادامه داد : احساس مسئولیت ، وفاداری ، عفت و ایجاد آرامش در خانواده از دیگر عناصر است.

حکیمیان با اشاره به جامعه مصرف گرایی تصریح کرد : متاسفانه نسل امروزی ، نسل مصرف کننده است و در قبال مصرف خود هیچ گونه احساس مسئولیتی حس نمی کند که اگر این روال ادامه یابد و فرزندان در قبال خانواده ، جامعه و کشورشان فقط متوقع باشند جامعه ویران خواهد شد.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج زنان کشور اظهار داشت : رعایت پوشش اسلامی از زمان آدم و حوا وجود داشته و تفاوت پوشش اسلام و ایران اسلامی در تاریخ این است که اسلام پوشش را در هر قشری لازم می دانسته ولی در تاریخ ایران پوشش فقط مسئول اشراف زادگان بود.

وی بیان کرد : در هر سرزمین ، دین و ملیت اگر 3 عنصر سلامت جسم ، سلامت روان و سلامت اخلاق رعایت شود استقلال ، آزادی و آینده آن کشور تضمین خواهد شد.

وی در مورد جنگ نرم اضافه کرد : جنگ نرم و جنگ فرهنگی طولانی ترین جنگ عالم است و عمری به گستره خلقت انسان و وسعتی به اندازه کل جهان دارد. و دشمنان سعی دارند با اجرای 24 قانون که در 25 سال گذشته آنرا تصویب کرده اند که شامل ترویج ربا ، ترویج مواد مخدر ، ترویج بی بندوباری و غیره است اصالت همه کشورها را از آنان گرفته و خود حاکم بر همه جهان به خصوص کشورهای اسلامی شوند.

حکیمیان خاطرنشان کرد : هیچ کس بهتر خود ما نمی تواند کشور را بسازد و برای تربیت نسل سالم باید عاقلانه فکر کرد و تصمیم گرفت.

وی در مورد مدافعان حریم خانواده گفت : باید به هر قیمتی حرمت خاناوده را حفظ کرد و به بهانه نداری حرمت پدر پیش اعضای خانواده از بین نرود و حرمت هر یک از اعضای خانواده در جای خود حفظ شود. ما باید مراقب باشیم تا فرزندانمان در دام استکبار نیفتند که یکی از این دام ها همان فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار