رئیس شورای اداری چاروسا:

دهیاران شاغل در ادارات جای خود را به جوانان بیکار دهند

رئیس شورای اداری چاروسا با انتقاد از دهیاران شاغل تصریح کرد: باید دهیارانی که در ادارات شاغل هستند هرچه سریع‌تر وضعیت خود را مشخص کنند تا اگر شاغل هستند افراد و جوانان بیکار را جایگزین آنها کرد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۲۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
حیات پرواز عصر امروز در نشست با دهیاران و مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان چاروسا با تقدیر از روحانیون در این ماه اظهار داشت: روحانیون در ماه مبارک رمضان با حضور خود در مساجد اقدام به برپایی برنامه های فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت، برگزاری جلسات تفسیر و روخوانی، روان خوانی، جلسات گفتمان دینی و پرسش و پاسخ کرده‌اند.

رئیس شورای اداری چاروسا تاکید کرد: حوزه های علمیه، سنگرهای دینی برای تربیت طلاب جوان و تبلیغ دین اسلام برای جهانیان است که باید این سنگر دینی حفظ و با تربیت طلاب علوم دینی، روحانی به سراسر جهان صادر کنیم.

وی به نقش روحانیون در هشت سال دفاع مقدس اشاره و افزود: نقش موثر و بسیار ارزنده روحانیون در طول هشت سال دفاع مقدس و محبوبیت آنان بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید قدردان آنها باشیم و طلاب و روحانیون باید برای دفاع از دین و دیانت، در صحنه های مختلف نقش صیانتی خود را ایفا کنند.

پرواز در ادامه از دهیارانی که در ایام ماه مبارک رمضان با روحانیون همکاری کردند تشکر کرد و یادآور شد: در ایام تابستان و اوقات فراغت با روحانیون کمک کنند تا نسبت به ترویج فرهنگ بین روستائیان بیشتر اقدام شود.

رئیس شورای اداری چاروسا در ادامه با انتقاد از دهیاران شاغل تصریح کرد: باید دهیارانی که در ادارات شاغل هستند هرچه سریع‌تر وضعیت خود را مشخص کنند تا اگر شاغل هستند افراد و جوانان بیکار را جایگزین آنها کرد.

وی ادامه داد: دهیارانی که در کنار هم هستند نسبت به تعیین جایگاه دفع زباله در روستاها اقدام کنند و باید به مدت یک هفته گزارش کار خود را ارائه دهند.

پرواز در پایان به برگزاری یادواره شهدا گمنام چاروسا هم اشاره و خاطرنشان کرد: تمام دهیاران موظف به همکاری و اطلاع رسانی نسبت به دعوت از مردم برای شرکت در این یادواره هستند.
ارسال نظرات