حجت الاسلام محسن زاده در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده؛
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وقتی امروز به انقلاب اسلامی می نگریم خواهیم دید زنان نه تنها دوشادوش بلکه پیشاپیش مردان در حرکت ها انقلابی حضور داشتند و حضور امروز بانوان در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده بیانگر استمرار راه ارزش های اسلامی است .
کد خبر: ۸۷۰۹۵۴۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده‌ در همایش مدافعان حریم خانواده در محل حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: راهپیمایی مدافعان حریم خانواده، یادآور حرکت تاریخی زنان و مردان مومن دیار ایران اسلامی در مقابله با پدیده منحوس و زشت کشف حجاب رضاخانی است.

وی افزود:  راهپیمایی مدافعان حریم خانواده این نوید را می دهد که در میان شما عناصر یاری دهنده ی امام زمان (عج) خود و دیگر زنان را می سازند زمینه‌های ظهور مصلح کل و منجی عالم بشریت تحقق پیدا کند.

 

محسن‌زاده با اشاره به اینکه خداوند متعال، زن را در مقام عبودیت و بندگی خود و دست یافتن به ارزش و معنویت در تساوی با مردان قرار داده است، ادامه داد: زنان از حیث دستیابی به کمالات انسانیت، مانند مردان و در پاره‌ای از موارد جلوتر از آنان می‌توانند به این ارزش الهی دست یابند.

 

وی خاطرنشان کرد: عروجگاه مردان موفق، دامن مادران صالحه، مطهره و پاکباخته‌ای است که با عبودیت و بندگی خدا فرزندان خود را پرورش دادند تا به کلمه «الله» اعتلا ببخشند و آن را در سطح عالم بزرگ بشمارند.

 

محسن‌زاده گفت: زن یک گوهر است و خداوند برای او حرمت و قداستی فراتر از دیگران قرار داده، خداوند زنان را و در صدر آنان همسران پیامبر عظیم‌الشأن را مورد خطاب قرار می‌دهد که اگر چیزی ارزش است ابتدا باید از بزرگان یک قوم و زنان بزرگی که در جوامع بشری زندگی می‌کنند آغاز شود.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله افزود: با طرح این مسأله  می‌خواهد بفرماید زنان و دختران خواص جامعه باید به جهت اولی مدافع  ارزش‌های اسلامی و الهی باشند.

 

وی ابراز داشت: قرآن وجود زنان ارزشمندی چون هاجر و آسیه را به عنوان الگوی جامعه بشری به ویژه الگوی زنان مسلمان بیان می‌کند.

 

محسن‌زاده اظهار داشت: اگر در عاشورا زنانی مانند زینب(س) نبودند، کربلا در کربلا می‌ماند و شعار حق‌خواهی و حقیقت‌خواهی و امر به معروف و احیای سنت اهل بیت در کربلا دفن می‌شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز وقتی به جامعه خود و به انقلاب شکوهمند اسلامی نگاه می‌کنیم از ابتدای انقلاب تا کنون زنان، دوشادوش و بلکه پیشاپیش مردان این حرکت الهی را استمرار بخشیده و محافظت کردند.

 

وی حضور زنان مؤمنه در این اجتماع باشکوه را بیانگر استمرار راه ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: شما مدافعان حدود الهی هستید، با حرکت خود اراده کردید این حدود و ثغور الهی یعنی حجاب را محافظت کنید.

 

وی گفت: قرآن، همسران و دختران پیامبر و همه زنان مومنه را به استفاده از جلباب دستور داده است، امروز بعضی از افراد تلاش می‌کنند چادر را با نام دین، قرآن و سنت پیغمبر از سر شما بردارند.

 

محسن‌زاده افزود: آنان، حجاب غیر چادر را حجاب می‌دانند، البته ما تعرضی به فتوای بعضی از مراجع بزرگوار نداریم، سخن ما با آنانی است که با برداشتن چادر از زنان و دختران مسلمان، می‌خواهند عفت، حجب، حیا و تکبر را از او بگیرند زیرا کبریایی فقط زیبنده خدا و زنان مومنه است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله ابراز داشت: آنچه حریم خانواده را حفظ و از فروپاشی نظام خانوادگی جلوگیری می‌کند عفت و حجاب زنان جامعه ما است.

 

محسن‌زاده تصریح کرد: چادر را به عنوان بیرق و عَلَم الهی با خود حمل کنید، خداوند می‌خواهد زنان مومنه ما به آزادگی شناخته شوند، قرآن اراده کرده زن آزاده باشد و چادر برای زن به عنوان یک حجاب، سنگر است و به او و خانواده و جامعه اسلامی مصونیت می‌بخشد.

ارسال نظرات