خبرهای داغ:
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 90 مسافر خارجی از یادمان های راهیان نور استان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۶۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار کرد: این 90 مسافر از هفت کشور خارجی در یادمان های دفاع مقدس استان حاضر شده و به بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس پرداختند.

وی افزود: با توجه به بسترهای خوب فراهم شده در حوزه راهیان نور و نیز فرهنگ سازی صورت گرفته، خوشبختانه شاهد حضور این تعداد گردشگر خارجی از یادمان های راهیان نور استان بودیم که در ادامه شاهد افزایش این آمار نیز خواهیم بود.

سرهنگ یوسفی راد یادآور شد: از ابتدای امسال تا 20 تیر نیز حدود 108 هزار نفر از یادمان ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده اند که پیش بینی می شود این تعداد تا پایان سال به حدود یک میلیون نفر برسد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر 870 هزار نفر از یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس کرمانشاه دیدن کردند.

وی همچنین با اشاره به آمادگی کامل قرارگاه راهیان نور برای اسکان و پذیرایی از کاروان های راهیان نور، گفت: ظرفیت اسکان شبانه پنج هزار نفر در محل های اسکان کاروان راهیان نور وجود دارد.

یوسفی راد اظهار کرد: معمولا در فصل تابستان به خاطر شرایط آب و هوایی بهتر کرمانشاه نسبت به خوزستان شاهد عزیمت کاروان های راهیان نور به استان هستیم.
ارسال نظرات