رئیس اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز :

حجاب و عفاف برای چشم های آلوده محدودیت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز گفت: حجاب و عفاف برای چشم های آلوده محدودیت است ولی برای مردان و زنان مومن مصونیت است .
کد خبر: ۸۷۰۹۵۷۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج از لرستان ،حجت الاسلام محمودی درهمایش بزرگ حافظین حریم خانواده در در محل پارک شهر شهرستان الیگودرز افزود:این همایش و اجتماع بزرگ اهدافی را در بردارد که مهمترین آن به نمایش گذاشتن اقتدار بانوان محجبه و عزت و شکوه و عظمت مادران و زنان آگاه و با بصیرت ایرانی است که به عنوان بهترین مدافعان حریم خانواده در برابرتهدید و جنگ نرم دشمن می باشند.

وی افزود: ابراز انزجار و نفرت از بد حجابی و بی حجابی و توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و افزایش سطح آگاهی نسبت به جنگ نرم دشمن و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا و میثاق با ولی امر مسلمین از دیگر اهداف این همایش می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با بیان اینکه فلسفه حجاب و عفاف مصونیت است نه محدودیت گفت: حجاب و عفاف برای چشم های آلوده محدودیت است ولی برای مردان و زنان مومن مصونیت است .

محمودی افزود: اولین خواسته و هدف دشمن این است که بنیان خانواده ها را با نگاه ابزاری به خانواده و بد جلوه دادن جایگاه زن در جامعه و کنار گذاشتن چادر تضعیف کند.

ارسال نظرات