خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب از فعالیت حدود 2 هزار نفر روز دانش آموز در طرح هجرت 3 شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۸۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، محمد حسین قیطاسی مدیر آموزش پرورش سرپل ذهاب در مراسم افتتاحیه طرح هجرت این شهرستان گفت: طرح هجرت3 فرصتی برای استعدادیابی، مهارت آموزی، اشاعه فرهنگ کار و تلاش و یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود غنی سازی اوقات فراغت را بستری مناسب برای انجام امور سازندگی و رفع محرومیتها در مناطق محروم دانست.


قیطاسی اذعان کرد: در راستای تحقق اهداف نظام و آرمانهای اجتماعی و بهره مندی از ظرفیتهای موجود برای شرکت در عرصه کار و سازندگی و کسب مهارتهای شغلی، همچون سنوات گذشته، این طرح برگزار می شود.


وی در ادامه با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت با اجرای طرح هجرت در پرتو رشد فردی و اجتماعی دانش آموزان افزود: این طرح بصورت 2 هزار نفر روز اجرا خواهد شد که در کنار انجام بهسازی مدارس، فعالیتهای فرهنگی نیز صورت می گیرد.


مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب با اشاره با اهمیت و جایگاه بسیج و اردوهای جهادی بویژه طرح هجرت  که چندین سال است با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی و آموزش و پرورش برگزار می گردد از زحمات کلیه دست اندکران تشکر و قدر دانی کرد.  


علی گلیاری مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان نیز این طرح را گامی مناسب برای کمک به دولت در راستای سازندگی و رفع محرومیتها خواند و اظهار داشت: دشمن امروز با فشارهای مختلف سعی در تسلیم نظام اسلامی دارد لذا کمک به سازندگی کشور، امری اساسی است و اوقات فراغت فرصت مناسبی برای تحقق این امر می باشد.


گلیاری همچنین خاطر نشان کرد: دراین طرح حدود 2 هزار نفر روز دانش آموز در زمینه های رنگ‌آمیزی، تعمیرات میز و صندلی، خط کشی زمین‌های ورزشی، شعارنویسی و تعمیرات در مدارس فعالیت خواهند داشت.



همزمان با آغاز فصل تابستان افتتاحیه طرح هجرت با حضور جمعی از مسئولین اجرایی این طرح و 250 دانش آموز از مدارس سرپل ذهاب در محل کانون فرهنگی هنری شهید باهنر این شهرستان برگزار گردید.
ارسال نظرات