به مناسبت هفته عفاف و حجاب

نمایشگاه حریم حورا در خرم آباد افتتاح شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاه حریم حورا در خرم آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۹۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، خادمی مدیر اجرایی نمایشگاه عفاف و حجاب حریم حورا امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه حریم حورا در قالب 21 غرفه شامل غرفه کودکانه، غرفه مشاوره، ایستگاه مطالعه، غرفه فروش کتاب و نرم افزار، غرفه فروش محصولات فرهنگی، غرفه فروش اقلام حجاب شامل چادر، مانتو، مقنعه و روسری با تخفیف ویژه، غرفه آموزش خیاطی مختصص به مدل های اسلامی-ایرانی، غرفه شهدا شامل وصایای شهدا در مورد حجاب، غرفه حجاب در گذر تاریخ و دیگر غرفه ها به مناسبت نکوداشت هفته حجاب و عفاف در خرم آباد افتتاح شد.

وی افزود: نمایشگاه حریم حورا با همکاری ستاد مردمی حجاب و عفاف استان لرستان شامل مجموعه به بانو، کارگروه حجاب و عفاف قرارگاه خاتم الاوصیاء استان، کانون های مساجد و کارگروههای مجمع مشورتی جوانان نماینده ولی فقیه در استان لرستان از 21 تیرماه به مدت یک هفته در پارک تفریحی کیو برپا شده است.

مدیر اجرایی نمایشگاه عفاف و حجاب حریم حورا با بیان اینکه این نمایشگاه گام نخست برای برگزاری جشنواره ملی مد و پوشش ایرانی اسلامی به معنای واقعی در فصل زمستان به میزبانی استان لرستان است، گفت: کارگروه برگزاری این جشنواره ملی در استانداری تشکیل شده است.

خادمی با اشاره به اینکه جشنواره ملی مد و پوشش ایرانی اسلامی توسط مجموعه به بانو برگزار می شود، اضافه کرد: امیدواریم این جشنواره که با دعوت از تولیدکنندگان پوشاک سراسر کشور برگزار می شود نسبت به دیگر جشنواره های کشوری متفاوت باشد.

وی افزود: تولید کنندگان پوشاک سراسر کشور با هدف ترویج پوشش ایرانی اسلامی با تاکید بر حجاب اسلامی به این جشنواره دعوت می شوند.


ارسال نظرات