خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دالاهو گفت: طرح هجرت عاملی بسیار مهم در تربیت روحی و اخلاقی دانش آموزان است
کد خبر: ۸۷۰۹۵۹۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو، سرهنگ نجفعلی کرمی در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 دالاهو گفت: این طرح لبیک به ندای رهبری است و برکاتی از قبیل عمرانی تبلیغی و فرهنگی را در بر خواهد داشت و به دانش آموزان این امکان را می دهد که در این عرصه، خود و توانمندی هایشان را به منصه ظهور رسانده و همچنین باعث ایجاد خودباوری و نشاط روحی دانش آموزان می باشد.

کرمی از جمله اهداف طرح هجرت را ارتقای توانمندی، تجربه و آشنا سازی دانش آموزان با فعالیتهای گروهی عنوان کرد .

در ادامه وی به تشریح برنامه های اردوهای جهادی و هجرت 3 پرداخت و گفت: این برنامه ها را باید با دقت و برنامه ریزی های دقیق انجام داد زیرا می تواند بستر مناسبی در جهت بصیرت افزایی، آگاهی، مقابله با تهدیدها و ترفندها و نقشه های شوم دشمنان باشد.

کرمی خاطر نشان کرد: برگزاری حلقه های صالحین و همچنین کلاسهای ورزشی همچون فوتسال تنیس و والیبال و دیگر ورزشها باید در رأس کار قرارگیرد و با برپایی کلاسهای متنوع زمینه بروز استعدادهای نهان دانش آموزان شناخته شود.

وی در ادامه افزود : طرح هجرت می تواند عامل بسیار مهمی در تربیت روحی و اخلاقی دانش آموزان در عرصه های کار باشد و می بتوانند درحفظ و نگهداری مدارس که در دست شان  امانت است بسیار کارساز باشد.

فرمانده سپاه شهرستان دالاهو در پایان از تمامی ارگانها واداراتی که در این برنامه و اردوها با سپاه و بسیج دانش آموزی همکاری داشته اند قدر دانی و تشکر کرد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در شهرستان دالاهو با حضور سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه دالاهو، حسنی معاون اداره آموزش و پرورش و جمعی از روسای ادارات و دانش آموزان در محل سالن اجتماعات الغدیر شهرستان دالاهو برگزار گردید
ارسال نظرات