نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگانِ رهبری با بیان اینکه بی حیایی و پیروی نکردن ازدستوراتِ خدا ممکن است از خوردن یک لقمه حرام شروع شود گفت: عفاف وحجاب دستور قرآن هم به مردان و هم به زنان است.
کد خبر: ۸۷۰۹۵۹۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد پروایی دراجتماع بزرگ عفاف و حجاب درمیدان شهرداری رشت ضمن تشکر ازهمه دست اندرکاران برگزاری اجتماع عفاف و حجاب در رشت اظهارکرد: نعمت انقلاب اسلامی یکی از نعمات بیشماری که خداوند به ما داده است.

وی فرصت اسلام، انقلاب اسلامی، ولی فقیه و ایمان را از جمله نعمت های خداوند متعال خواند و اعلام کرد: بیشترین غصه ها در قیامت به دلیل ازدست دادن فرصت هاست.

نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگانِ رهبری با بیان اینکه خداوند از سپاسِ بندگانش بخاطر نعمت های بیشماری که داده است، بی نیاز است، افزود: شکر نعمت های خداوند باعث می شود که خداوند برنعماتی که به ما ارزانی داشته است، بیفزاید.

حجت الاسلام پروایی با تاکید براینکه مردم گیلان، مردمی شجاع، ولایتمدار و متدین هستند، گفت: گیلان مهدِ عالمانی چون حضرت آیت الله بهجت و 8000 شهید انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دستورات خداوند است، تصریح کرد: ما حق نداریم نسبتی به دین بدهیم که مطابق سلیقه شخصی خود ماست.

نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگانِ رهبری با اشاره به اینکه عفاف وحجاب دستور قرآن هم به مردان و هم به زنان است، بیان کرد: قرآن ابتدا به مردان می گوید که چشم هایِ خود را حفظ کنند و سپس، بعد از اینکه همین دستور را به زنان می دهد به  آنان فرمان حفظ حجاب می دهد.

حجت الاسلام پروایی با تصریح براینکه بی عفتی امنیتِ اجتماع و خانواده را برهم می ریزد، افزود: یکی از نقشه های دشمن برای ازبین بردن بنیان خانواده ها وسپس جامعه، ترویج بی عفتی است.

وی با بیان اینکه قرآن درآیات مختلف به اجتناب ازپیرویِ مسیر ها و خطوات شیطان دستور می دهد گفت: دشمن ما فقط، ازجنس جن نیست بلکه بنا به فرمایش قرآن دشمنان انسی هم داریم.

نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگانِ رهبری با تاکید براینکه دشمن ما را دعوت به بی حیایی و بی عفتی می کند، تصریح کرد: دست انداختن به بیت المال و فیش های نجومی از پیروی شیطان اتفاق می افتد.

حجت الاسلام پروایی با بیان اینکه بی حیایی و پیروی نکردن ازدستورات خدا ممکن است از خوردن یک لقمه حرام شروع شود، خاطرنشان کرد: علما و حوزه علمیه، صدا وسیما، نهادهای انقلابی، مسئولانِ قانون گذار و اجرایی، برای ترویج فرهنگ عفت و حجاب مسئولیت مهمی برعهده دارند.

وی با تصریح براینکه مادارن و زنان گیلانی زحمتکش وعفیف هستند وگیلان سرزمین  افزود: مادران وزنان مراقب باشند که دشمن برای زیاد شدن طلاق درخانواده ها نقشه هایی طراحی کرده است.

نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگانِ رهبری با تاکید براینکه دشمن یک دفعه جامعه را ازبین نمی برد، گفت: اگر مسئولان انحرافی داشته باشند در دینداری مردم اثر می گذارد چراکه طبق حدیثی از امام معصوم مردم به دین مسئولان خود هستند.

ارسال نظرات