خبرهای داغ:
استاد برجسته دانشگاه تهران؛

عدم رعایت پایه های بیولوژیک و از بین حریمها در انسان موجب ارتکاب جرم می شود

استاد برجسته دانشگاه تهران در جمع بانوان بندرترکمن با اشاره به مبانی زیستی عفاف و حجاب اظهار داشت: عدم رعایت پایه های بیولوژیک در انسان و از بین حریمها موجب ارتکاب جرم و جنایات ناشی از آن می شود
کد خبر: ۸۷۰۹۶۰۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان هدایت صحرایی در جمع بانوان بندر ترکمن با اشاره به دلایل اثبات زیست محیطی برای حفظ حجاب و پوشش و مهندسی فرهنگی افزود: خداوند متعال در خلقت زنان و مردان حریم را قرار داده است لذا حریم مردان و زنان برای راهیابی و نفوذ تفاوت هایی با هم دارد.

وی با اشاره که راه نفوذ به حریم مردان از طریق بینایی ، شنوایی وبویایی و راه نفوذ به حریم بانوان از طریق شنوایی ، بویایی و لامسه است تصریح کرد:با توجه به راههای نفوذ به حریم های زنان و مردان در صورت فعال شدن مغز هیجانی رفتارهای غیر ارادی از انسان بروز می کند که حاصل خروش مغز هیجانی و خاموش شدن مغز استدلالی است.

این استاد برجسته مغز و اعصاب ابراز داشت: طبق آمار موجود در فصول گرم که برهنگی بدن بیشتر است اعمال منافی عفت در جوامع رشد فزآینده ای دارد و به نوعی جامعه را درگیر سونامی تابستانی قرار می دهد.

وی با اشاره به گزارش آماری خانواده سازمان ملل در سال 2014 ادامه داد: در غرب تعداد فرزندان نامشروع از مرز 50 درصد بالا زده است که این آمار در سال جاری بی شک بیشتر نیز شده است چرا که ازدواج سفید ، شریک دوستی در خانه و روابط بی قاعده در این جوامع کاملا مشروع است .

این فرهیخته کشوری با اشاره اینکه در کشورهای غربی استفاده از لوازم آرایشی به شدت کاهش پیدا کرده است عنوان کرد: پوشش به عنوان مانع و حجابی مستحکم موجب حفظ زنان و مردان و حریم های آنان می شود است و مغز انسان بنیان گذار رفتارهای زیست محیطی است و بر پایه های شناختی افراد تاثیر انکار ناپذیری دارد. لذا توجه به این عامل امری اساسی در حفظ روابط  در جوامع است.

صحرایی با اشاره اینکه در کشورهای غربی بنیان فکری برمبنای اومانیسم است خاطر نشان کرد:در بعد رفتار اجتماعی مکتب اومانیسم  انسان هرچه برهنه تر باشد بهتر است لذا در غرب هیچ حریمی وجود ندارد به طوری که حتی در معماری های این کشورها استفاده از شیشه و عدم قرار دادن دیوار و حصار برای رویت بیشتر و بهتر دیدن کاملا مشهود است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها