سرهنگ پورشمسی در تجمع عفاف و حجاب ناحیه مرکزی یزد:

دشمن قصد دارد فرهنگ اسلام و حیاء و عفت را از زنان ما بگیرد

فرمانده ناحیه مرکزی یزد درتجمع عفاف و حجاب ناحیه مرکزی اظهار داشت:دشمن قصد دارد فرهنگ اسلام و حیاء و عفت را از زنان ما بگیرد و در صورت موفقیت و پیروزی در استحاله فرهنگی به تبع به وابستگی دینی و اقتصادی نیز دامن بزند.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۴۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف از 18 تا 24 تیرماه تجمع عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان ناحیه مرکزی یزد با محوریت حیا،عفت،غیرت حافظ حریم خانواده با حضور پرشور بسیجیان حوزه مقاومت مهدیه و سایر بسیجیان تابعه ناحیه مرکزی یزد و عموم مردم امروز صبح در میدان آزادی یزد برگزارشد.

فرمانده ناحیه مرکزی یزد ضمن گرامیداشت شهدای امربه معروف،شهدای راه حفظ حجاب برتر و کسانی که در سال 1314 در دوره منحوس شاهنشاهی با هدف حفظ میراث حضرت زهرا(س) بر روی سر خواهران امروز در مسجد گوهر شاد به خاک و خون کشیده شدند اظهار داشت:بحث حجاب، پوشش و عفت زنان و ارتباط محرم و نامحرمدر آیات متعددی از قرآن کریم که بالاترین و برترین کتاب فرستاده شده خداوند برای جهانیان و مسلمانان استوهمچنین از پیامبر بزرگوار (ص) سیره اهل بیتو نامه 31 نهج البلاغه بیان شده است .

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف به عنوان دومین توصیه شهدا بعد از سفارش به حفظ انقلاب و نظام اسلامی ایران است افزود: در فرهنگ کهنو بافت قدیمی خانه های یزدی هاریشه های ی از عفاف و حجاب مشهود استکه نشان دهنده ریشه عمیق عفاف و حجاب در شهر یزد و ایمان مردم ماست و این میراث گرانقدر باعثشهره بودن زنان یزدیو افتخارما در سراسردنیا است.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد با تاکید بر اینکه دشمن به منظور تسلط اقتصادی بر کشور ما به جنگ فرهنگی و مذهبی روی آورده است خاطر نشان کرد:دشمن قصد دارد فرهنگ اسلام و حیاء و عفت را از زنان ما بگیرد.و در صورت موفقیت و پیروزی در استحاله فرهنگی به تبع به وابستگی دینی و اقتصادی نیز دامن بزند.

سرهنگ پورشمسی در ادامه افراد دارای دغدغه دین رابهتلاش برایحفظ این ارزش دینی و میراث حضرت زهرا(س) در مجموعه خانواده،همکار، محیط کاری و شهر به منظور داشتن یک سابقه و کارنامه خوب در محضر امام راحل (ره) و شهدا سفارش و توصیه نمود.
پورشمسی در پایان از شهردار،ریاست پارکها و فضای سبز،ناجا ،سازمان اتوبوس رانی و کلیه دست اندرکاراناین تجمع عظیم قدردانی و تشکر نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار