خبرهای داغ:
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از وقوع سه تصادف فوتي طي 24 ساعت گذشته و كشته شدن سه نفر و مجروح شدن يك نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۵۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ جهانگير كريمي با اعلام این خبر تصریح کرد: ساعت 23 و 30 دقيقه روز گذشته يك دستگاه موتورسيكلت به علت عدم توانايي راكب در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه در شهرستان "گلپايگان" واژگون شد كه راكب آن فوت كرد.

وي ادامه : همچنين در حادثه اي ديگر دو دستگاه موتورسيكلت در محور "نيستانك- نائين" به صورت شاخ به شاخ با يكديگر برخورد كردند كه يكي از راكبان در دم جان باخت و راكب ديگر به شدت مجروح و روانه بيمارستان شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت : كارشناسان پليس راه علت وقوع اين حادثه را عدم توجه به جلوي يكي از موتورسيكلت ها اعلام كرده اند.

سرهنگ كريمي از برخورد يك دستگاه موتورسيكلت با شیء ثابت در كمربندي شمالي نجف آبادخبر داد و اظهار داشت : متاسفانه در اثر اين حادثه كه به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد راكب 20 ساله موتور سوار جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در پايان خاطر نشان كرد: در تصادفات موتورسيكلت بيشترين ضربه به سر راكب و سرنشيان اين وسيله نقليه مي خورد كه استفاده از كلاه ايمني باعث كاهش ضربات وارده مي شود كه از همه راكبان موتورسوار تقاضا دارم با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگي كنند ، از انجام حركات نمايشي و خطر آفرين خودداري كنند تا انشاءالله شاهد بروز اينگونه حوادث ناگوار نباشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها