در ماه مبارك رمضان:

بیش از يك هزار حامی اردبيلي در طرح اكرام ايتام و محسنين ثبت نام كردند

مدير كميته امداد شهرستان اردبيل از ثبت نام یک هزار و 267 حامی در طرح‌هاي اكرام ایتام و محسنین در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۶۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، جليل قديمي ضمن قدرداني از اقدامات خداپسندانه اين خيرين، گفت: اين تعداد از حاميان یک هزار و 429 نفر از ايتام و كودكان مشمول طرح محسنين را تحت تكفل خود قرار داده‌اند.

وي با اشاره به اينكه در ايام پر فيض ماه رمضان 832 حامي 958 يتيم تحت پوشش را مورد حمايت خود قرار دادند، اذعان كرد: 471 نفر از فرزندان تحت حمايت نيز در قالب طرح محسنين تحت تكفل 435 حامي قرار گرفتند.

قديمي با بيان اينكه مشارکت در کار خیر زمینه خدمت دهی هر چه بیشتر به نیازمندان و محرومین جامعه را فراهم می‌‌کند، افزود: تلاش كميته امداد احياء و نهادينه سازي فرهنگ احسان و نيكوكاري در سطح جامعه است تا مردم نوعدوست بيش از پيش در طرح‌ها و برنامه‌هاي خيرخواهانه اين نهاد شرکت کنند.

مدير كميته امداد شهرستان اردبيل در بخش پاياني سخنان خود با اعلام اينكه در حال حاضر 974 يتيم تحت پوشش از حمايت‌هاي معنوي، عاطفي، نقدي و جنسي 5 هزار و 484 حامي بهره‌مند هستند، افزود: يك هزار و 469 حامي نيز از 633 كودك مشمول طرح محسنين حمايت مي‌كنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار