فرمانده ناحیه مقاومت شبستر:

امسال اردوهای جهادی هفتگی و منسجم تر برگزار می شود

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شبستر (آذربایجان شرقی) در نخستین نشست قرارگاه اردوهای جهادی درقالب طرح شهید جعفر جاهد، گفت: اردوهای جهادی امسال متفاوت با سال های گذشته به مدت 15 روز از 22 تیر تا ششم مرداد در روستاهای بخش تسوج از توابع شبستر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۷۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شبستر(آذربایجان شرقی) در نخستین نشست قرارگاه اردوهای جهادی  درقالب طرح شهید جعفر جاهد، گفت: اردوهای جهادی امسال متفاوت با سال های گذشته به مدت 15 روز از 22 تیر تا ششم مرداد در روستاهای بخش تسوج از توابع شبستر برگزار می شود.

هادی زندیه افزود: این اردوی جهادی با تمرکز و اسکان در روستای غلمانسرای تسوج(اردوگاه)با حضور مسئولان ادارات شبستر و بسیجیان حوزه های محلات و اقشار مختلف برگزار می شود.

وی فعالیت در عرصه های مختلف عمرانی، بهداشتی، کشاورزی، دامپزشکی،ساخت مسکن محرومان، حصار کشی باغات، رنگ آمیزی، زیباسازی و مرمت مدارس، برگزاری کلاس های سبک زندگی، مهارت های اقتصاد مقاومتی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعیو.... را از جمله برنامه های این گروه جهادی برشمرد.

زندیه، زدون غبار محرومیت از روستاهای شهر تسوج، تعمیق و گسترش فرهنگ و روحیه جهادی و انقلابی در جوانان و نوجونان و انعکاس عطر و رایحه معنویت و خدمتگذاری بسیج در بین مردم را از اهداف اردوهای جهادی خواند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تجمیع امکانات و برنامه ریزی درست و موثر، در جهت تزکیه خود و خدمت به مردم گام های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار