آب و هوای مطبوع و جاذبه های گردشگری شهرستان کوثر باعث شده است تا ستاد اسکان و تمامی مراکز اقامتی شهر گیوی حتی پس از اتمام تعطیلات عید سعید فطر همچنان مملو از میهمان و گردشگر باشد.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۰۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، با توجه به اینکه تعطیلات عید فطر به اتمام رسیده است و کم کم انتظار می رود مسافر و گردشگر از سطح شهرها کاهش یابد؛ اما همچنان شهر گیوی مملوء از گردشگر بوده و همه روزه مناطق و مکانهای توریستی و گردشگری همچون آبگرم گیوی و حمام سنگی مورد توجه و بازدید این مسافرین و گردشگران قرار می گیرد.

شهرستان کوثر امروزه افتخار میزبانی و پذیرش 800 خانوار در قالب 8 هزار نفر در ستاد اسکان و مراکز اقامتی را دارد.

آب و هوای مطبوع و جاذبه های گردشگری شهرستان کوثر باعث شده است تا ستاد اسکان و تمامی مراکز اقامتی شهر گیوی حتی باشگاههای فوتسال شهرستان کوثر در چند روز گذشته تا نیمه هایی از شب هم پذیرای مسافران و میهمان گرامی باشد.

با اتمام ماه مبارک رمضان و شروع دور سفرهای تابستانی شاهد خیل عظیم میهمانان و مسافرین در محل های اسکان و دیگر مراکز اقامتی شهر گیوی بوده و هستیم.

امروزه شهر گیوی به عنوان یکی از مقاصد سفر تابستانی مسافران بوده است؛ به همین منظور تمامی اعضای ستاد تسهیلات تابستانی شهرستان کوثر و محل ها و مراکز اقامتی، هتل ها، پذیرایی ها، وضعیت جاده ها و راه ها آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند.

با کمی تامل و برنامه ریزی در حوزه گردشگری می توان وجود و تاثیر گردشگر و مسافر را برای شهرستان کوثر موثر دانست؛ از گردشگر نباید تنها زباله آن برای مردم باقی بماند؛ بلکه بایستی با تمهیدات اتخاذ یافته و با برنامه ریزی های دقیق از این صنعت به نحو مطلوبی برای توسعه شهرستان استفاده کرد؛ چرا که هر گونه بهره برداری سریع و موثر می تواند ما را در راستای پیشبرد اهداف مردمی و توسعه شهرمان نیز یاری کند.

مواهبی در شهرستان ما از چشمه، کوه و آبشار گرفته تا آبگرم های معدنی و دشت‌ های سرسبز که برخی از آنها در دنیا بی ‌نظیر است و باید برای پویایی اقتصاد مردم از آنها به خوبی استفاده کنیم تا هم به کام گردشگر باشد و هم به کام مردم که تنها رمز موفقیت در این زمینه بهره برداری و نحوه برخورد، جذب و نگهداری گردشگر و مسافر در شهر و یا شهرستان است.

لازم به ذکر است که پلیس راهنمایی و رانندگی و هلال احمر کوثر نیز برنامه های خود را برای خدمات رسانی به مسافران تابستانی در طول روز های تعطیل و غیر تعطیل اعلام و عملی ساخته اند.

ارسال نظرات