خبرهای داغ:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان یکی از نیازهای صنعت لارستان را ایجاد کلینیک صنعت در این شهرستان دانست و گفت: در کلینیک صنعت می‌توان بانک اطلاعاتی از متخصصان مرتبط با صنعت تهیه کرد.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۱۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
محمدعلی ابراهیم‌زاده عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه شورای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان با هدف حمایت و همچنین رفع مشکلات صنعتگران تشکیل شده است، اظهار داشت: در کارگروه ارتقاء تولید که در زیر مجموعه شورای اقتصاد مقاومتی قرار دارد، راهکارها و ایده‌های مختلفی برای کمک به رفع مشکل تولیدکنندگان مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد ارتباط مستقیم مدیران شرکت‌ها با مسئولان ادارات برای بیان مشکلات و یافتن راهکار برای حل آن یکی از اقدامات کارگروه ارتقاء توان تولید است، افزود: فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌ها برای مصرف کالای لارستانی، ایجاد کمپین در شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از کالاهای تولید داخل و به ویژه کالاهای لارستانی و همچنین فراهم کردن زمینه‌ای برای ارتباط صنعتگران با توزیع‌کنندگان عمده کالا در سطح شهرستان برای بازدید از کارخانه‌ها و خرید کالای آنها از دیگر اقدامات این کارگروه است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان بیان کرد: پس از طرح مشکلات و یافتن راهکار، این بحث به در کارگروه ارتقاء تولید به مصوبه تبدیل می‌شود و پیگیری نتیجه آن در جلسات بعدی، نیازمند همکاری و پیگیری صنعتگر دارد.

وی با تأکید بر خارج کردن صنعت لارستان از سنتی و سوق به سمت صنعت علمی، تصریح کرد: در این امر مهم پارک‌های علم و فناوری می‌توانند نقش به سزایی ایفا کنند و اگر صنعت با علم ترکیب شود، بسیاری از مشکلات آن رفع می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با اشاره به اینکه خدمات متقابل دانشگاه و صنعت یک جاده دو طرفه است، خاطر نشان کرد: دانشجو زمانی که بتواند به شکل عملی در صنعت فعالیت کند، صنعتگران نیز می‌توانند از علم و تخصص آنان بهره‌ور شود.

ابراهیم‌زاده یکی از نیازهای صنعت لارستان را ایجاد کلینیک صنعت در این شهرستان دانست و گفت: می‌توان با ایجاد هماهنگی بین کارگروه‌های سه گانه شورای اقتصاد مقاومتی موضوع ایجاد کلینیک صنعت در لارستان را جامه عمل پوشاند.

دبیر کارگروه ارتقاء تولید شورای اقتصاد مقاومتی لارستان افزود: در کلینیک صنعت می‌توان بانک اطلاعاتی از متخصصان مرتبط با صنعت در زمینه‌های مختلف فنی، مهندسی، بازاریاب، مدیر فروش، حسابدار و غیره را تهیه کرد و در هر جایی که صنعتگران به آنها نیاز داشته باشند، از علم و تجربه متخصصان استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها