خبرهای داغ:

جشنواره ملی شعر رضوی در شیراز برگزار می‌شود/ آخرین مهلت ارسال آثار ۵ مردادماه

معاون فرهنگی ارشاد استان فارس از برگزاری جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی در شیراز خبر داد و گفت: شاعران تا ۵ مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۲۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

بهاره شفیعی از برگزاری جشنواره شعر رضوی اقوام ایرانی در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره 19 مرداد ماه برگزار می‌شود و شاعران تا 5 مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی شعر رضوی اقوام ایرانی با گویش‌های محلی در دهه کرامت برگزار می‌شود، گفت: شاعران باید 3 نسخه از آثار خود را به آدرس fars. Shamstoos.ir ارسال کنند یا به دبیرخانه جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس پست  کنند.

شفیعی با اشاره به تشکیل اتاق فکر برگزاری این جشنواره و ارزیابی برنامه‌های اجرایی و خلاقانه برای ارتقا این جشنواره افزود: ارسال فراخوان جشنواره به تمامی استان‌ها، تماس با انجمن‌های ادبی استان‌ها، معرفی 3 داور از ادارات کل برای کارشناسی آثار ارسالی و چگونگی داوری اشعار در استان فارس از جمله اقدامات انجام شده است.

معاون فرهنگی ارشاد استان فارس خاطرنشان کرد: تهیه عکس و فیلم از امامزادگان و شعرخوانی شاعران برای آماده‌سازی کلیپ، هماهنگی با شهرداری برای خرید کتاب امامزادگان برای هدیه به مهمانان جشنواره و دیگر هماهنگی‌ها با ارگان‌های مرتبط از جمله مصوبات این جلسه اتاق فکر بوده است.

وی از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت امامزادگان استان در تاریخ 18 مردادماه خبر داد و تصریح کرد: شاعران در این روز در بقاع متبرکه استان به شعرخوانی و مدح این امامزادگان می‌پردازند.

شفیعی بیان کرد: اختتامیه همه جشنواره‌ها 23 مرداد ماه در خراسان رضوی برگزار شده و آثار برگزیده استان‌ها در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها