خبرهای داغ:
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: کارگاه طراحی پوستر با عنوان «حریم حیا» به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور هنرمندان در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۲۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
احمد همتی به برگزاری کارگاه طراحی پوستر با عنوان حریم حیا در روز یکشنبه 20 تیرماه اشاره کرد و اظهار داشت: این کارگاه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در فرهنگسرای هنر واقع در بوستان بعثت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه‌ها هنرمندان گرافیست از شیراز و دیگر شهرستان‌ها حضور داشتند افزود: هدف از برگزاری این کارگاه طراحی پوسترهایی با موضوع عفاف و حجاب بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: تمامی پوسترهای طراحی شده در این کارگاه در قالب بروشور، پوستر، فلش کارت و تبلیغات شهری به چاپ می‌رسد و در سطح شهر اکران خواهد شد.

همتی با اشاره به اینکه در پایان این کارگاه به تمامی هنرمندان شرکت‌کننده گواهی اعطا می‌شود تصریح کرد: تمامی آثار تولید شده در این کارگاه‌ها توسط هنرمندان و استادان حاضر در کارگاه داوری و نتایج تا پایان این هفته مشخص شده و به 3 اثر برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

وی تعداد هنرمندان شرکت‌کننده در کارگاه طراحی پوستر «حریم حیا» را 50 نفر عنوان و بیان کرد: این هنرمندان از شهرستان‌های شیراز، زرقان، خرم‌بید و غیره در کارگاه شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها