عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مردم کهنوج در مجلس گفت: متأسفانه مردم مناطق محروم و دورافتاده کشورمان از کمبود امکانات پزشکی و خدمات درمانی رنج می برند و تا زمانی که به یک توسعه متوازن در سراسر کشور نرسیم این کمبودها ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۶۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

احمد حمزه عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت نامناسب حوزه بهداشت و درمان و طرح تحول سلامت بیان داشت: طرح تحول سلامت طرح مهم و بسیار وسیعی بود که در اویل کار خوب پیش رفت اما منابع لازم برای این حوزه در نظر گرفته نشد و در نتیجه با مشکل مواجه شد.

وی افزود: یکی از مهم ترین چالش های طرح تحول نظام سلامت کمبود منابع مالی است، باید منابع مالی پایدار و ثابت برای این طرح اندیشیده و از پزشک محوری جلوگیری شود تا این طرح تداوم یابد و نتیجه دهد.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بر این عقیده است که تیم کارشناسی تشکیل شود و با بررسی های کارشناسانه نحوه اجرای این طرح تغییر کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه مردم مناطق محروم و دورافتاده کشورمان از کمبود امکانات پزشکی و خدمات درمانی رنج می برند و تا زمانی که به یک توسعه متوازن در سراسر کشور نرسیم این کمبودها ادامه دارد؛ امیدورام وزیر بهداشت با توجه بیشتر به مناطق محروم این کمبودها را کاهش دهد البته کمبود امکانات هیچ وقت به طور کامل رفع نمی شود.

حمزه درخصوص کمبود امکانات دارویی در کشور گفت: متأسفانه کمبود امکانات دارویی هم در شهر های بزرگ و هم شهرهای کوچک به چشم می خورد و در این باره نیز باید فکر اساسی شود.

ارسال نظرات