خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:

«کمیته جامع عفاف و حجاب زنان شمالغرب شیراز» تشکیل شده است

سرهنگ پاسدار حسینی گفت: تجمع بزرگ زنان شمالغرب شیراز با سخنرانی خطیب برجسته کشور حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۷۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: رعایت عفاف و حجاب نقش تعیین کننده ای در حفظ و تقویت سلامت اخلاقی جامعه اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری «کمیته جامع عفاف و حجاب زنان شمالغرب شیراز» تشکیل شده است، گفت: اهداف مهم این کمیته ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به بنیان خانواده های ایرانی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همکاری با سازمان ها و نهاد های مسئول در زمینه عفاف و حجاب در شمالغرب کلان‌شهر شیراز خواهد بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب برنامه های متنوعی در شمالغرب شیراز برگزار خواهند شد، گفت: محوریت این برنامه ها که به مدت یک هفته و از نوزدهم تیر آغاز شده اند، " مطالبه گری آحاد جامعه در زمینه عفاف و حجاب و تاکید بر اهمیت این موضوع " است.

سرهنگ پاسدار حسینی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه همزمان با هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ زنان شمالغرب شیراز برگزار می شود، گفت:  خبر داد: این تجمع بزرگ با حضور شهروندان مومن شهرک های شمالغرب شیراز، منطقه دراک و شهر جدید صدرا در تاریخ سه شنبه بیست و چهارم تیر و با سخنرانی خطیب برجسته کشور حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار می گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار