فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک، عنوان کرد:حجاب فریضه ای است که ترک آن فرصت قضا ندارد و همه باید جهت تحقق این فریضه الهی گام بردارند.
کد خبر: ۸۷۰۹۸۰۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی به مناسبت آغاز هفته حجاب وعفاف در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج استان هرمزگان، گفت: امروز یکی از فرائض و واجبات دین که کم کم در جامعه رنگ می بازد حجاب و عفاف است. حجاب فریضه ای است که ترک آن فرصت قضا ندارد و همه باید جهت تحقق این فریضه الهی گام بردارند و اگر جامعه عفیف شد و حجاب چه در بین زنان و چه درمیان مردان رواج پیدا کرد، این امر باعث استحکام زندگی و پاکی اجتماع خواهد شد.

وی، افزود: در حال حاضر موثرترین حربه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی تهاجم فرهنگی است و یکی از زیر شاخه های مهم تهاجم فرهنگی بحث عدم پوشش و حجاب و برهنگی است که امروز ما آثار آن را در جامعه مشاهده می کنیم .

علی اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد : اسلام دین کامل وجامعی است و برای هر موضوع ومطلبی الگودارد در امر حجاب و عفاف نیز دختر رسول گرامی اسلام حضرت فاطمه (س) الگوی مناسبی نه تنها برای زنان و دختران مسلمان بلکه برای تمام زنان عالم است.

ارسال نظرات