مسئول آموزش دفتر بسیج دانشجویی بندرعباس، عنوان کرد: آموزش اندیشه های اسلامی بر اساس نیاز جوانان بویژه قشر دانشجو از کارهای بنیادی نظام جمهوری اسلامی و در راستای تربیت نیروی طراز انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۰۹۸۲۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج ازهرمزگان، سامیه فولادی مسئول آموزش دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بندرعباس با اشاره به اهمیت علم و فراگیری آن  گفت: آموزش اندیشه های اسلامی  در راستای تداوم راه انقلاب، عمق بخشیدن به افکار انقلابی و نیز تربیت نیروی طراز انقلابی از نیازهای جامعه اسلامی است.

مسئول آموزش دفتر بسیج دانشجویی بندرعباس اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) آموزش اندیشه های اسلامی بر اساس  نیاز جوانان بویژه قشر دانشجو   از کارهای بنیادی است به گونه ای که نه تنها اهمیت آن در نظام جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست بلکه ضرورت و اهمیت آن را دوچندان می کند.

فولادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یادآور شد: درهرمرکزی،  اشتغال به تحصیل همراه با تهذیب و همراه با تعهد و همراه با اخلاق فاضله انسانی باشد که بتوان به حیات انسانی برساند و کشور را از وابستگی نجات دهد.

وی، با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی در عرصه آموزش اندیشه های اسلامی گام های موثری برداشته است، تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی مداوم و متناسب به ویژه دوره طرح ولایت بابهره گیری از اساتید حوزه و دانشگاه از جمله اقداماتی است که در خصوص آموزش اندیشه های اسلامی انجام می شود.

مسئول آموزش دفتر بسیج دانشجویی بندرعباس با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان هرمزگان نیز همگام با سایر استان ها در حال انجام حرکت های انقلابی است، خاطرنشان کرد: حدود 40 نفر از دانشجویان بسیجی روز دوشنبه 21 تیرماه به دوره طرح ولایت کشوری اعزام خواهند شد که از این تعداد 16 نفر خواهر و 12 برادر از دانشگاه های بندرعباس می باشند و محل برگزاری دوره برادران دانشگاه امام حسین (ع) و دوره خواهران مجتمع فرهنگی سیدالشهدا(ع) آبعلی تهران خواهد بود.

ارسال نظرات