عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با «بسیج»:
سید محمد فقیه گفت: این بدحجابی ها و برهنگی ها و عریان شدن ها باعث می شود که فساد و فحشاء و گناه بیشتر شود این وضعیت ناهنجار بدحجابی ناشی از سستی دولت است، دولت باید توجه داشته باشد که مسئله حجاب بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۷۰۹۸۶۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
آیت الله سید محمد فقیه عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: وظیفه دولت اسلامی این است که از مقام معظم رهبری تبعیت کرده و مجری احکام اسلام باشد.

وی افزود: وقتی قانون اساسی از قرآن و اسلام است و علمای اسلام این قانون را نوشته اند که مورد تایید امام راحل است، وظیفه دولت است که بر قانون تاکید کند و مسئله حجاب و پوشش در قانون آمده است.

آیت الله فقیه ادامه داد: البته حجاب به آن معنایی که در جامعه است مطرح نیست، بلکه در اسلام حجاب به معنی ستر و پوشش است، بشر از روز اول نیاز به ستر و پوشش داشته، ولی متاسفانه این برنامه هایی که عده ای در کشور دنبال می کنند متاثر از فرهنگ غرب است که خیال می کنند اگر فرهنگ غرب را دنبال کنند به نفع مردم است در حالی که این بدحجابی ها و برهنگی ها و عریان شدن ها باعث می شود که فساد و فحشاء و گناه بیشتر شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در جلسه ای که در خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم فرمودند کمه دنیا خیال کرد اگر مرد و زن را آزاد بگذارد بهتر می شود، در حالی که روز به روز بدتر شد و هم جنس بازی آمد و اگر این مسئله پیشروی کند خیلی از حرام ها در جامعه رواج می یابد.

آیت الله فقیه تصریح کرد: وظیفه مسئولان است که حتما دقت کنند و اول خود ادارات در حفظ حجاب پیشقدم شوند، مخصوصا در وزارت بهداشت و هرجا که خانم ها بیشتر حضور دارند سعی کنند که حجاب و پوشش آنها اسلامی باشد تا مردم نیز از آنها تبعیت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این وضعیت ناهنجار بدحجابی ناشی از سستی دولت است، دولت باید توجه داشته باشد که مسئله حجاب بسیار مهم است حجاب برای مصونیت بانوان است و محدودیت نیست حجاب باعث می شود که دنیا آزادانه از زنها استفاده نکند، اسلام احترام و عزت و شخصیت برای زن قائل است.

ارسال نظرات