رجبی گفت : هدف ما در طرح غنی سازی اوقات فراغت این است که توانسته باشیم این طرح را در سطح شهرستان با بازتاب و رضایت مندی بسیار خوبی به پایان برسانیم.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۰۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

امید رجبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند با بیان اینکه امروز جوانان مستعد و توانمندی در این شهرستان وجود دارد، افزود : همان طور که جوانان ما در زمان جنگ تحمیلی به خوبی درخشیدند امروز نیز می توانند کشور و جامعه را به سمت آبادانی و توسعه سوق دهند و تنها نگاه ویژه مسئولان به این قشر، نیاز است.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی از وظایف ستاد ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت است، گفت: برای ایجاد نشاط ابتدا باید بدانیم جوانان جامعه ما نیاز به چه چیزی دارند و سپس مسئولان حوزه جوانان نسبت به و ساماندهی اوقات فراغت این نسل با عنایت به نیازشان اقدام کنند و در این راستا، برای بالا بردن کیفیت برنامه های انجام شده، بکوشند.

رجبی تصریح کرد : این تصور غلط است که بگوئیم همه امور ستاد ساماندهی امور جوانان مربوط به اداره ورزش وجوانان محسوب می شود، لیکن همه دستگاه های اجرایی و خدماتی باید وارد عمل شوند تا بتوانیم نتیجه ای مطلوب از اوقات فراغت نوجوانان و جوانانمان بگیریم

وی ضمن بیان اینکه این ستاد پل ارتباطی بین مسئولان، مردم و جامعه است، ابراز داشت: جوانان سرمایه های واقعی انقلاب هستند چرا که بهترین و والاترین ظرفیت های حرفه ای، کاری، عملی، علمی، ورزشی، هنری، اجتماعی و فرهنگی را در خود داشته و با استفاده از این ظرفیت ها می توان کارهای بزرگی را برای اشاعه فرهنگ دینی، اسلامی و ایرانی انجام داد.

امید رجبی افزود: نسل جوان شهرستان شازند ، امروز بهترین پتانسیل برای توسعه و پیشرفت یک جامعه را دارا است و باید از این نیروی پرنشاط و پرانرژی در راه توسعه و آبادانی شهرستان به نحو احسن استفاده کرد.

95برنامه ویژه اوقات فراغت درشهرستان شازند  انجام می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: 95برنامه برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان در تابستان سال جاری با همکاری دستگاههای سطح شهرستان  در حال برگزاریست .

وی بیان داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند در سطح 6 شهر و 4بخش برای ایجاد نشاط اجتماعی برنامه های مختلفی در حال برگزاریست که این اقدامات خوشبختانه در سال های اخیر توانسته بازتاب و رضایت مندی بسیار خوبی در سطح شهرستان داشته باشد.

ارسال نظرات