مسئول یادواره شهدای دودانگه ساری در گفتگو با بسیج خبر داد:

برگزاری یادواره شهیدان رضایی و 148 شهید دودانگه؛31 تیرماه

یادواره شهیدان رضایی و 148 شهید دودانگه با میزبانی تنها روستایی که همه شهدایش از یک خانواده اهستند،در 31 تیرماه سال جار ی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۰۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مسئول ستاد یادواره 148 شهید دودانگه ساری  در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران از پیش برنامه بیست و یکمین یادواره شهدای منطقه دودانگه ساری یاد کرد و گفت: به همین دلیل صبح پنجشنبه 24 تیرماه 95 کشتی لوچو یاد شهدای دودانگه برگزار می شود.

سرهنگ رضایی افزود: بعد از ظهر همان روز مسابقه طناب کشی  در بین علاقه مندان ورزش  دودانگه انجام می شود و جوایز نفیسی به نفرات و تیم های برتر به رسم یاد بود شهیدان رضایی و 148 شهید دودانگه اهدا خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در راستای این یادواره صبح جمعه 25تیرماه  راهپیمایی خانوادگی از کلیج کلا تا زادگاه شهیدان رضایی با اهدای 148 جایزه به نیابت شهدای دودانگه به قید قرعه تقدیم خانواده ها و نفرات می شود.

وی گفت: مراحل نهایی یادواره 148 شهید دودانگه از چهارشنبه یعنی شب پنج شنبه با اجرای برنامه شبی با قرآن و بیان خاطره ای با شهدای مدافع حرم بصرف شام در خرم آباد باکر، زادگاه شهیدان رضایی برگزار می شود و مومنین دلداه به شهدا برای حضور در مراسم اصلی یاد واره شهدا از ساعت 9 پنجشنبه 31 تیرماه مهیا می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها