همزمان با سراسر کشور تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده عصر امروز(۲۱ تیر) با حضور پرشور بانوان در صومعه‌سرا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۲۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده، امروز و همزمان با روز عفاف و حجاب در مصلی صومعه‌سرا با حضور بانوان ولایی و زینبی برگزار شد.

در این مراسم بانوان صومعه‌سرایی، حضور چشمگیری داشتند و نشان دادند که همچنان پرچمدار دفاع از عفت فاطمی و حجاب زینبی هستند و به هیچ عنوان فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی را رها نخواهند کرد.

«حجاب سنگر ماست، خامنه‎ای رهبر ماست»، «مدافع نمی‎توانیم باشیم ولی مدافع چادر حضرت زهرا (س) می‎توانیم باشیم»، «ای زن به تو از فاطمه این‌گونه خطاب است، ارزنده‎ترین زینت زن حفظ حجاب است»، «یا فاطمه (س) شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «صیانت از خون شهید رعایت حجاب است» پلاکاردها و شعارهایی بود که در دستان بانوان حاضر در این تجمع دیده می‌شد.

حجاب و عفاف دو ارزش برای انسان است
در این تجمع، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمنان تلاش زیادی برای کمرنگ کردن حجاب و عفاف در جوامع اسلامی می‌کنند، اظهار کرد: بانوان ولایی این شهرستان باید با حجاب و عفاف خود نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی با بیان اینکه خانواده و به خصوص مادر نقش موثری در حجاب فرزندان دارد، افزود: خداوند ریشه حجاب و عفاف، را در فطرت انسان  قرار داده است تا با به کارگیری آن به حیاتی مملو از سلامت و امنیت دست یابدو نتیجه آن در جامعه نیز نمود پیدا کند.

امام جمعه صومعه‌سرا، حجاب و عفاف را دو ارزش برای انسان عنوان کرد وگفت: حجاب در نگاه اول یک امر ظاهری و پوششی تلقی می شود ولی در نگاه عمیق یک ارزش در جوامع اسلامی بوده که با روح انسان در ارتباط است.

 

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: حفظ و حجاب و عفاف یکی از راه های رسیدن به کمالات انسانی و جایگاه اصلی انسان که همان خلیفه الله است را در پی خواهد داشت.


ارسال نظرات