نماینده مشهد در گفت‌وگو با «بسیج»:

تجمع پاریس از آغاز یک دوره مخاصمات پیچیده علیه ایران حکایت داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد: جمع کردن این چهره‌ها و افراد از جمله آل سعود، امریکا، اروپا و اتحادیه اروپا و کشورهای افریقایی از توان این گروهک منهدم شده برنمی‌آید؛ بلکه این نتیجه طرح‌ریزی دشمنان انقلاب اسلامی با محوریت امریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی و حاکی از شروع یک دوره مخاصمات سخت‌تر، پیچیده‌تر و گسترده‌تر علیه جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۳۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به تجمع منافقین در پاریس تصریح کرد: این نشست نسبت به تجمعات این گروهک در سال‎های گذشته تفاوت برجسته‌ای داشت و آن تفاوت این بود که به صورت گسترده از کشورها، جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف در این نشست حضور یافتند که نشان از یک خبر مهم می‌دهد.

کریمی قدوسی در توضیح این مطلب عنوان کرد: جمع کردن این چهره‌ها و افراد از جمله آل سعود، امریکا، اروپا و اتحادیه اروپا و کشورهای افریقایی از توان این گروهک منهدم شده برنمی‌آید؛ بلکه این نتیجه طرح‌ریزی دشمنان انقلاب اسلامی با محوریت امریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی و حاکی از شروع یک دوره مخاصمات سخت‌تر، پیچیده‌تر و گسترده‌تر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود: تحلیل این کشورها این است که چون ایران را از لحاظ هسته‌ای خلع سلاح کردیم دیگر خطرناک نیست بنابراین باید او را وادار کنیم تا در مراحل دیگر هم عقب نشینی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور آل سعود در این تجمع بیان کرد: رژیم سعودی با حضور یکی از شخصیت‌های خود در این تجمع حرف ناگفته چند دهه گذشته را بیان کرد که آشکار کردن دشمنی و کینه عمیق رژیم آل سعود با ملت ایران است.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: البته این مطلب چیز جدیدی نیست؛ آل سعود از روز پیروزی انقلاب با باز کردن درب‌های خزانه خود به صدام تمام خواسته‌های صدام را برای جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داد و همان زمان نیز سرویس‌های امنیتی این رژیم در خدمت تروریست‌ها بودند.

کریمی قدوسی در ادامه افزود: الان نیز در نشستی در اربیل و جاهای دیگر جریان‌های ضد انقلاب را فعال و تلاش می‌کنند در عرصه‌ تهدید جمهوری اسلامی وارد شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: بنابراین این کشور نزدیک ما هدف امریکا و رژیم صهیونیستی است که آن‌ها را وادار به یک جنگ تمام‌عیار علیه جمهوری اسلامی می‎کنند و علت اینکه در این تجمع حضور پیدا می‌کنند حاکی از طرح‌ریزی جدید است.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: اینجا وظیفه دولت، وزارت خارجه، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید موضعگیری خیلی شفاف، قوی و متفاوت‌تر از آن رفتارهای معمول دیپلماتیک شان باشد؛ یک اظهار تاسف و "این مواضع را نمی‌پسندیم" و "خلاف واقع و عرف بین الملل است"، الفاظ دیپلماتیکی است که مسئولین در مواضع خود اعلام می‌کنند که این گونه موضع گیری سست برای ملت ایران منزجر کننده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: مسئولین مربوطه انقلابی موضع بگیرند، حتی شورای عالی امنیت ملی نیز باید در خصوص این اظهار نظر صریح آل سعود برای فروپاشی جمهوری اسلامی و اعلام جنگ علیه او تصمیم بگیرد و نباید اجازه این جسارت‌ها را ولو در عرصه رسانه‌ای در دنیا به آن‌ها دهد.
ارسال نظرات