فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشاگرد، گفت: همه شما بانوان قدر چادرهای و حجاب خود را بدانید چرا که چادر شما بانوان تکه ای از چادرخانه کعبه است.
کد خبر: ۸۷۰۹۹۴۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در جمع بانوان شهرستان بشاگرد، افزود: نقش و سهم بانوان در اصل انقلاب یک نقش ممتازبود. بانوان هم در زمان مبارزه قبل از انقلاب حضور داشتند و هم در دوران انقلاب.

وی، گفت: بعد از جنگ هم زنان ایرانی با الگوگیری از زنان صدر اسلام الگوی سومی به زنان جهان ارائه کردند.تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همه زنان جهان از دو الگوی زنان غربی و زنان شرقی الگو می گرفتند، الگوی سومی وجود نداشت.الگوی زن غربی عنصری که جنسیت او برانسانیتش می چربید و خانواده پاکیزه نداشت. اما بعدازپیروزی انقلاب اسلامی شیر زنان ایرانی الگوی جدیدی را در پیش چشم زنان جهان گشودند و ثابت کردند، که زن می تواند عفیف و محجبه و شریف باشد و در عین حال در متن جامعه خدمت کند و سنگر خانواده را پاکیزه نگه دارد. ودر عرصه سیاسی و اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی سنگر سازی کند و فتوحات بزرگ بدست آورد.

سرهنگ سلیمانی، خاطر نشان کرد: زنان و بانوان ماهوشیار باشند که دشمنان ما با کار فرهنگی که انجام می دهند چادر مشکی زنان امروز ما را به چادرگلدارتوری تبدیل نکند و مانتوهای بلندآنها را به مانتوهای کوتاه تبدیل نکند. چرا که اگر اینگونه شد همین یک تیکه چادر را هم از سرشما زنان برخواهد داشت. تا دیگر اثری از حجاب وعفاف در بین بانوان مانباشد.

وی، اشاره کرد: اگردشمن عفاف وحجاب را در جامعه ماکم رنگ کند. آن وقت می تواند اهداف شوم خود که همان بی بند و باری است را در جامعه اسلامی ما رواج دهد. 

ارسال نظرات