اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در جاسک

همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در روز عفاف و حجاب در جاسک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۰۳۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک ؛ در این اجتماع پرشکوه که با حضور اقشار مختلف مردم در روز 21 تیرماه ، روز عفاف و حجاب در شهرستان جاسک تشکیل گردیده بود ، سرهنگ پاسدار محمد دهقانی گفت: دین اسلام، در قالب آیات و روایات و معرفی الگو، راه و رسم پوشش را برای زنان ترسیم نموده است. و شارع مقدس اسلام، برای حفظ انسانها، از آفات و خطرات فردی و اجتماعی و برای اینكه تا ابد مزین به گوهر عفت باشند، پاسبانی در وجود آنان به نام فطرت نهاده است.

وی، افزود: هدف از ایجاد شبکه های فارسی زبان هدف قرار دادن عنصر خانواده و در راس آن زن خانواده است و با هزینه های هنگفتی که مصروف این امر می نمایند سعی در عادی نمودن روابط بین زن و مرد نامحرم را دارند و در نهایت به دنبال تغییر باورهای مردم می باشند.

دهقانی، خاطر نشان کرد جنگ نرم دشمن یعنی استفاده دقيق و طراحي شده از تبليغات و ديگر اعمالي است كه منظور اصلي آن تاثيرگذاري بر عقايد، احساسات، تمايلات و رفتار خانواده ایرانی باشد.

این همایش همچنین با برنامه های تجلیل از الگوی حجاب برتر ادارات ، اهدای هدیه به مقالات برتر، اجرای سرود دختران و غبار روبی گلزار شهدا همراه بود.
ارسال نظرات