معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی:

مقابله با فتنه ۸۸ جامعه را در مقابل فتنه های دیگر واکسینه کرده است

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت : فتنه۸۸ و مقابله مردم با آن تقریبا جامعه را در مقابل فتنه های دیگر واکسینه کرده است .
کد خبر: ۸۷۱۰۰۴۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،    حمیدرضا ترقی معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی   در رابطه با احتمال وقوع فتنه ای همانند فتنه۸۸ در کشور گفت : فتنه۸۸ و مقابله مردم با آن تقریبا جامعه را در مقابل فتنه های دیگر واکسینه کرده است .

وی افزود : قطعا با هوشیاری ملت و دستگاه های اطلاعاتی کشور امکان بروز فتنه ای دیگر به سادگی نخواهد بود اما تکلیف جامعه ، نظام و مردم با جریان گذشته هنوز مشخص نشده است زیرا عناصر و سران فتنه این موضوع را به عنوان یک استخوان لای زخم نگه داشته اند تا از آن برای تشویش و تحرک اذهان عمومی جامعه استفاده نمایند .

مقام معظم رهبری خواهان مطالبه حق کشور و مردم از فتنه گران شدند

این کارشناس سیاسی با اشاره به این که مخالفین ، معارضین و مستندسازان ادعاهای حقوق بشری از فتنه۸۸ استفاده می کنند ،خاطر نشان کرد : لذا مقام معظم رهبری در پاسخ به دانشجویانی که مسئله حج و نحوه برخورد با فتنه گران را به نقد قرار دادند ، موضع خودشان را شفاف بیان کرده اند.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در رابطه با موضع گیری مقام معظم رهبری در رابطه با عناصر و سران فتنه۸۸ گفت : مقام معظم رهبری همچنان نسبت به فتنه گران به خاطر وارد کردن خسارت به کشور و مردم موضع گیری صریحی را دارند و خواهان مطالبه این حق شدند که هنوز جبران نشده است.

پافشاری فتنه گران بر موضع خود ، نشان از فتنه گر بودن این افراد است

وی تشریح کرد : اخیرا هم در دیدار با دانشجویان حساسیت خودشان را نسبت به فتنه و فتنه گران مجددا مورد تاکید قرار دادند و گله ای هم کردند که این فتنه گران در واقع فتنه گر هستند زیرا از اشتباهات خودشان عذرخواهی نکرده اند و بر مسیر غلط خودشان پافشاری می کنند .

ترقی در پایان اظهار داشت : مقام معظم رهبری با این موضع گیری هر گونه حمایت از فتنه گران و تلاش در جهت رفع حصر آن ها را جایز ندانستند و آن را همراهی با فتنه و فتنه گران تلقی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات