دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به بنیان خانواده که از بنیانی ترین مسائل جامعه اسلامی است، لذا با برقراری عفاف و حجاب بایستی بنیان خانواده های اسلامی را مستحکم کرد.
کد خبر: ۸۷۱۰۰۵۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ یادداشت جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی استان هرمزگان در خصوص هفته عفاف و حجاب به شرح ذیل می باشد:

مساله حجاب، به معنای منزوی کردن نیست. اگر کسی چنین برداشتی ازحجاب داشته باشد، برداشتش کاملا غلط وانحرافی است. "مقام معظم رهبری”

در چند سال اخیر با تهاجم فرهنگی به شیوه های گوناگون روبه رو هستیم در حقیقت با مرور تاریخ متوجه می شویم که سرآغاز تهاجم فرهنگی در کشور ما از دوران رضاخان نشات می گیرد به عبارتی بزرگترین قدم ها به نفع فرهنگ غرب در این دوران شکل گرفته است و برای اینکه زنان در اجتماع حضور پیدا نکنند با توسل به بهانه های مختلف چادر را از سر زنان بر می داشتند که بی حجابی را در جامعه ترویج می کردند اما پس از گذشت برهه زمانی خاصی و با روی کار آمدن انقلاب اسلامی و بهای خون شهدا این ارزش به بانوان بازگردانده شد به گونه ای که بانوان مسلمان با عفت و حجاب در جامعه نقش آفرینی نمودند.

خواهرم! در فرهنگ غرب نه تنها زن را به ابتذال کشیده اند بلکه تحقیر و اهانت به بانوان در سطح بسیار بالایی قرار دارد در فرهنگ غرب زن برای اینکه شخصیت واقعی خود را نشان دهد بایستی برای مردان چشم نواز باشد. و با برکناری عفاف و حجاب اقدام به جلوه گری می کند تا مورد پذیرش و مقبول مردان قرار گیرد آیا این اقدامات نشان دهنده شخصیت زنان است؟ ایا زن مورد تحقیر قرار نگرفته است؟

اگر بانوان جامعه به دنبال برتری هستند بایستی بنابر برمنویات مقام معظم رهبر(مد ظله العالی) برترین حجاب که همانا چار می باشد را انتخاب نمایند.

خواهرم! آگاه باش که غربی ها برای رسیدن به افکار خبیث خود در صدد هستند نقشه های شوم خود را اجرایی کنند و با استفاده از تبلیغات گوناگون و زیبا جلوه دادن ضد ارزش های انقلاب اسلامی در تلاش هستند که بی بند وباری، عیاشی و هرزه گری را در جامعه گسترش دهند.

با توجه به اینکه با اجرای نقشه های قبلی خود نتوانستند به اهداف خود دسترسی پیدا کنند و موفقیت چندانی کسب نکردند در سال های اخیر به بنیانی ترین مسئله جامعه اسلامی یعنی بنیان خانواده روی آورده اند و در یافته اند که به این راحتی نمی توانند به اهداف خود برسند مگر اینکه بنیان های خانواده های اسلامی را خدشه دار نمایند .

خواهرم ! عفت وحجاب را خود را بایستی به گونه ای انتخاب کرد که خنده را از لبان دشمنان خبیثمان بردارد و بایستی شادی و امنیت را در بنیان های خانواده های اسلامی خود را افزایش دهیم.

خواهرم! به گونه ای در جامعه حضور یابیم تاشرمنده امام و شهدایمان نباشیم واگر روزی از ما بپرسند باخون ما چه کرده اید حرفی برای گفتن داشته باشبم و بتوانیم بگوییم که با حفظ عفت و حجابم در جامعه جهاد نمودم.

ارسال نظرات