خبرهای داغ:
رئیس هیئت دو و میدانی قم؛

دو و میدانی کاران قم ۵ مدال مسابقات جایزه بزرگ کشور را کسب کردند

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دو و میدانی کاران قم ۵ مدال مسابقات جایزه بزرگ کشور را کسب کردند.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۰۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی رضایی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ کشور به عنوان آخرین فرصت دو و میدانی کاران برای حضور در المپیک ریودوژانیرو برگزار شد و نمایندگان قم صاحب ۵ مدال شدند.

وی افزود: دومین مرحله رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی با حضور ۱۰۵ ورزشکار در قالب ۲۳ تیم به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که تیم دو و میدانی قم در این مسابقات حضور موفقی داشت اما تنها نماینده امیدوار قم به کسب سهمیه المپیک موفق به کسب این سهمیه نشد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: این رقابت‌ها درحالی که آخرین فرصت کسب سهمیه ورودی به بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو عنوان شده بود در دو بخش بانوان و آقایان به انجام رسید که تیم دو و میدانی استان قم در هر دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات دارای نماینده بود که زهرا رضایی تنها نماینده قم در بخش بانوان توانست با ثبت رکورد ۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه به عنوان سوم برسد.

رضایی بیان داشت: میلاد دریساوی در پرش طول با رکورد ۷ متر و ۲۵ سانتی متر اول شد اما این رکورد برای المپیکی شدن میلاد کافی نبود و وی در مسابقات جایزه بزرگ تهران آخرین فرصت خود و جامعه ورزش قم برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را از دست داد.

وی عنوان کرد: دریساوی که پیش‌ ازاین در مسابقات بین‌المللی ارزروم ترکیه توانایی‌های خود را برای کسب سهمیه حضور در المپیک آزمایش کرده بود در حالی که رکورد ورودی المپیک ۲۰۱۶ ریو در ماده پرش طول ۸ متر و ۱۵ سانتی‌م‌تر مشخص‌ شده بود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: محمد حسین اسکندری پرتابگر قمی نیز در پرتاب وزنه با رکورد ۱۸، ۶۸ متر عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و علیرضا نوروزی با عبور از مانع ۴ متر در پرش با نیزه به عنوان دومی رسید ضمن اینکه علی کشاورز در ۴۰۰ متر با مانع در جایگاه سوم قرار گرفت.
ارسال نظرات