عباس زارع زاده گفت:مردم صاحبان اصلی نظام هستند و موجودیت نظام به مردم است لذا انتشار حقوق نجومی موجب اعتمادسازی بیشتر مردم به نظام است و واقعیات را برای مردم منعکس می کند.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۰۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه وزیر صنعت انتشار فیش های نجومی را صحیح ندانسته اظهار داشت: آقای نعمت زاده حقوق های نجومی را در همه جای دنیا عادی خواند اما با توجه به اینکه بیت المال، مالکیت مردمی دارد و سرانه حقوقی مردم ایران است که تابعیت نظام جمهوری اسلامی را دارند، بنا به گفته امام راحل، حق مردم است تا بدانند در مملکت چه اتفاقی می افتد؟!

وی افزود: سخنان وزیر باعث سلب اعتماد مردم به مسوولان شده است و خلاف گفته همه بزرگان در کشور است. مردم صاحبان اصلی نظام هستند و موجودیت نظام به مردم است لذا انتشار حقوق نجومی موجب اعتمادسازی بیشتر مردم به نظام است و واقعیات را برای مردم منعکس می کند.

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: فیش نجومی منشره واقعیتی انکارناپذیر است که به دولت، مجلس، وزرا، و مردم کمک می کند تا آسیب های موجود را شناسایی کنند و چیزی پشت پرده نمی ماند.

وی در خاتمه افزود: فیش نجومی می تواند در سلامت نظام اداریف مبارزه با پولشویی، مبارزه با فساد اداری  و فساد اقتصادی مفید و موثر واقع افتد.

ارسال نظرات