خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب سپاه قزوین گفت: امروزه غرب در صدد است با ترویج ماهواره در خانه‌ها بی حجابی را مسئله‌ای ساده و بی اهمیت جلوه دهد که لزومی به رعایت آن نیست و قبح و زشتی بی حجابی را در اذهان مومنان از بین ببرد.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۰۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص هفته  عفاف و حجاب اظهار کرد: فاجعه  اصف بار 21 تیرماه سال 1315 به دستور رضاخان در مسجد گوهرشاد به دنبال تحصن و گردهمایی مردم به دلیل کشف حجاب رخ داد.

وی افزود: تعداد زیادی از مردم غیور و مومن ایران برای دفاع از عفاف و حجاب و حفظ ارزش های اسلامی در این روز به شهادت رسیدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروزه غرب در صدد است با ترویج ماهواره در خانه‌ها بی حجابی را مسئله‌ای ساده و بی اهمیت جلوه دهد که لزومی به رعایت آن نیست و قبح و زشتی بی حجابی را در اذهان مومنان از بین ببرد.

وی در ادامه تشریح کرد: برهمه افراد، زن و مرد، بزرگ و کوچک لازم است تا همچون گذشتگان خود در مقابل دشمن بایستند و نگذارند که دشمن به خواسته های شوم خود برسد، چراکه نشانه گرفتن عفاف و حجاب زنان و دختران اولین قدم برای رسیدن به دیگر خواسته هایشان است.

مصطفایی با تبیین مراسمی که در این خصوص با عنوان تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده روز گذشته در پارک الغدیر برگزار شد گفت: از پیام های اصلی این همایش و همایش هایی این چنین آن است که همانطور که در آیات الهی و کلام اهل بیت نیز آمده است حجاب زینت است و موجب مصونیت زن می شود.

وی افزود: همانطور که انسان از وسایل با ارزش خود دفاع می کند و آن ها را دور از چشم و در محلی امن قرار می دهد، لازم است زنان و دختران که ارزش والایی دارند زیبایی های خود را در مقابل چشمان نامحرمان آشکار نسازند.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها