مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

اجرای طرح حفظ قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان

در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی، طرح حفظ قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۰۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از اجرای طرح حفظ قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامههای مختلفی در حسینیه اعظم زنجان اجرایی و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

مجتبی شهامی با اشاره به اجرای 90 برنامه طی ماه رمضان، افزود: به صورت روزانه سه برنامه در ماه مبارک رمضان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های اجرایی در حسینیه اعظم زنجان، جمع‌خوانی قرآن کریم بود، اظهار کرد: این برنامه به صورت روزانه از ساعت 18 تا 19 عصر برگزار شد.

شهامی با اشاره به استقبال مردم از برگزاری این برنامه به حضور نوجوانان نیز در این برنامه اشاره کرد و گفت: در همین راستا به 200 نفر از دختران ٩تا١٢ سال که در طول ماه مبارک رمضان در برنامه جمع‌خوانی قران کریم در حسینیه اعظم شرکت کردند، هدیه (چادر نماز) اهدا شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در ادامه از اجرای طرتربیت حافظان قرآن کریم خبر داد و گفت: این طرح به صورت ملی اجرایی می‌شود.

شهامی با بیان اینکه حضور همه علاقه‌مندان در این طرح آزاد است، تصریح کرد: ثبت‌نام در این طرح و شرکت در کلاس‌های حضوری و غیر حضوری برای حفظ یک تا سی جزء قرآن کریم انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه طرح مذکور در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی اجرا می‌شود، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند به روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار