تشریح جزئیات "دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی"

دبیر جشنواره فرهنگی-هنری «چشمان آسمانی انقلاب اسلامی» برنامه‌ها و محورهای این جشنواره را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۱۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن شیرازی دبیر جشنواره «چشمان آسمانی انقلاب اسلامی» و از اعضای شواری انجمن پیشکسوتان سپاس زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از جمله اهداف این جشنواره دانست و افزود: سالیان سال از انقلاب اسلامی می گذرد، طی این مدت رشادت های فرزندان انقلاب در گستره های گوناگون سبب تداوم و استحکام انقلاب اسلامی گردیده است.

وی افزود: تا امروز دشمنان کماکان با چشم طمع به کشورمان جمهوری اسلامی ایران می نگرند و پاسداران گمنام نیز همچنان با جدیت و بدون جار و جنجال به فعالیت خود و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی ادامه می دهند.

شیرازی تصریح کرد: جوانانی که با خون خود این انقلاب را حفظ کردند و از میان آنان کسانی بودند که گمنام تر از دیگران و هنوز هم که هنوز است قدرشان مجهول مانده است. اینان را پیرخرابات انقلاب خمینی(ره) سربازان(پاسداران) گمنام امام زمان(عج) نامید.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پس از گذشت سی و هفت سال از انقلاب شکوهمند اسلامی انجمن پیشکسوتان سپاس به پاس ارج نهادن به اقدامات و تلاش‌های بی‌وقفه پاسداران و سربازان گمنام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جامعه اطلاعاتی درصدد برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی و هنری می‌باشد و امیدواریم که بتوانیم قطره‌ای از دریای بیکران ایثار و فداکاری این افراد را تکریم نماییم.

وی با اشاره به حامیان این جشنواره بیان کرد: سال گذشته در جشنواره فرهنگی هنری "چشمان آسمانی انقلاب اسلامی" آثار ارزشمندی به دستمان رسید که هنوز به طور رسمی منتشر نشده است. جا دارد از حامیان جشنواره یعنی، مرکز مستند حقیقت، دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی، بنیان رسانه‌ای بیان و موسسه فرهنگی-هنری فرزندان روح‌الله تشکر کنم که ما را در برگزاری این جشنواره یاری کردند.

شیرازی در پایان اظهار کرد: راه های ارتباطی علاقمندان از طریق سایت، ایمیل، کانال تلگرام جشنواره و یا روابط عمومی جشنواره با شماره 09192474225 صورت می‌گیرد.

گفتنی است؛ دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با موضوعات بخش فرهنگی (داستان کوتاه، دل نوشته، شعر، داستانک، ادبیات کودک و نوجوان) و بخش هنری فیلم (مستند، کوتاه، داستانی)، فیلم کوتاه، کلیپ صوتی و تصویری، عکس، ارتباط تصویری (پوستر، تصویرسازی و ...)، موشن گرافیک، کاریکاتور و انیمیشن و با محوریت تجلیل از پاسداران گمنام امام زمان (عج)، نشان دادن تلاش‌های پنهان پاسداران گمنام امام زمان (عج) در جهت ایجاد امنیت در داخل و خارج کشور، تکریم شهدای جامعه اطلاعاتی و شناسائی و کشف استعدادهای فرهنگی و هنری در مسیر اهداف انجمن پیشکسوتان سپاس از 6 اردیبهشت تا 5 مرداد ماه 95 برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار