خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه :

خدمات رسانی به محرومان، یکی از ارزشمندترین کارها است

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: جهاد و خدمات رسانی به محرومان جامعه یکی از ارزشمندترین کارها است.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۴۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار جهانگیر کریمی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 که در مسجد امام خمینی(ره) سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار گردید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جهاد و خدمات رسانی به محرومان جامعه یکی از ارزشمندترین کارها است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از شور و نشاط جوانان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: هدف اصلی اجرای طرح هجرت لبیک به فرمایشات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و گامی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به آثار تربیتی، سازندگی، معنوی و فرهنگی طرح هجرت افزود: تقویت حس مسئولیت پذیری در جوانان و نوجوان و همچنین کمک به دولت در آبادانی کشور از اهداف دیگر اجرای طرح هجرت است .

وی گفت : با توجه به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل طرح هجرت می تواند با آشنایی دانش آموزان با انجام کارهای گوناگون و حضور در عرصه های مختلف  موجب تربیت نیروی کار متخصص و در ادامه ایجاد سرمایه انسانی برای جامعه گردد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در ادامه با اشاره به  فرارسیدن تعطیلات فصل تابستان برای دانش آموزان افزود: طرح هجرت 3 به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عزیز و همچنین آشنایی آنان با فرهنگ کار وتلاش اجرا می شود .

وی با بیان اینکه دانش آموزان خود از دستاوردهای طرح هجرت استفاده می کنند افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته تلاش می شود که این اردوها در مناطق کمتر برخوردار برگزار شود و گامی در زمینه محرومیت زدایی باشد .

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: تعداد هفت اردوگاه طرح هجرت در کرمانشاه دایر خواهد شد که از این تعداد یک اردوگاه در ماهیدشت و بقیه در شهر کرمانشاه دایر می شود .

 وی در پایان مرمت ، بازسازی ،تعمیر میز و نیمکتهای مدارس، رنگ آمیزی زیبا سازی ،شعار نویسی و تشکیل کلاسهای آموزشی و حلقه های صالحین را از جمله فعالیت های طرح هجرت 3 دانش آموزی بیان نمود.


ارسال نظرات