رئیس هیات سوارکاری شهرستان بهاباد از برگزاری سومین دوره کورس استانی اسب به میزبانی شهرستان بهاباد خبرداد و گفت: سومین دوره کورس استانی اسب به میزبا نی شهرستان بهاباد و با حضور اقشار مختلف مردم در پیست اسب سواری بهاباد برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۱۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد،رئیس هیات سوارکاری شهرستان بهاباد از برگزاری سومین دوره کورس استانی اسب به میزبانی شهرستان بهاباد خبرداد و گفت : سومین دوره کورس استانی اسب به میزبا نی شهرستان بهاباد و با حضور اقشار مختلف مردم در پیست اسب سواری بهاباد برگزارشد.

سید شهاب رضی رئیس هیات سوارکاری بهاباد گفت : در این دوره 11 سوارکار با اسب هایی از شهرهای زارچ ، بافق، بهاباد، یزد، شرکت داشتند مسافت هزار متری را پیمودند تا به خط پایان رسیدند.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از همکاری های اداره ورزش وجوانان شهرستا ن، شهرداری نیروی انتظامی ، اورژانس و هلال احمرگفت : با همکاری بسیار خوب این عزیزان وبا کم ترین امکانات این مسابقات هرساله در شهرستان بهاباد برگزارمیگردد و خواستار همکاری هرچه بیشتر مدیران این شهرستان به ورزش سوارکاری جهت توسعه این ورزش در بهاباد شد.

وی با بیان اینکه این کورس در دو مرحله برگزار شد گفت : سومین دوره کورس استانی اسب در بهاباد در دو مرحله برگزار شد که در مرحله اول ا سبهای نژاد دخون (مبتدی و نبرده ) بودند که به رقابت پرداختند و نفرات اول تا سوم مشخص شدند.

اسب ژیکا وا به مالکیت سید شهاب الدین رضی و با مربیگری علیرضا امامی و چابک سواری امیر حسین کریمی از شهرستان بهاباد قهرمان شد.

اسب مارال با مالکیت سهیل و ساسان حسن پور با مربی گری مسلم فتوحی و با چابک سواری حسین سنجیده از شهرستان بافق به مقام دوم رسید.

اسب انجد بلک با مالکیت محمدرضا نصیری و با مربی گری باشگاه سردار ملی و چابک سواری علی کرمانی به مقام سومی رسید.

در دور دوم از این مسابقات اسبهای ترو برد به رقابت پرداختند که در نتیجه نفر اول : اسب ثریا با مالکیت محمدرضا نصیری و مربی باشگاه سردار ملی و چابک سواری آقای صالح پور از سرچشمه زارچ قهرمان شد.

نفردوم : اسب جی جی الکلاسیکو با مالکیت محمدرضا نصیری و مربی باشگاه سردار ملی و چابک سواری آقای حسینی از سرچشمه زارچ به مقام دومی رسید.

نفر سوم : اسب گلادیاتور با مالکیت طاها طالعی و مربی مسلم فتوحی و با چابک سواری حسین سنجیده از بافق به مقام سومی دست یافت.

در پایان به اسب قهرمان مبلغ دو میلیون تومان ، نفردوم مبلغ یک میلیون تومان و نفر سوم پانصد هزار تومان هدیه اهداء گردید .در این مراسم تعدادی از مسئولان منجمله رییس شورای اسلامی شهر بهاباد حضورداشتند در کمال ارامش برگزار شد.


ارسال نظرات