عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عدم باور دولت به مسکن مهر منجر شد تا خیل عظیم مردم، سرشان بی کلاه بماند و دولت از سویی دیگر نمی تواند خدمات مربوط به مسکن مهر را پوشش دهد، تعدادی از نمایندگان در مجلس به دنبال استیضاح وزیر کار و تعاون هستند و درصدد پیگیری در مجلس هستند.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۲۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به افتتاح سوری مسکن مهر که در پردیس صورت گرفت و در این 3 سال بی مهری دولت به مسکن مهر رفع نشده است اظهار داشت: دولت اعتقادی به مسکن مهر ندارد و در عین حال برنامه ای هم برای حل مشکل تامین مسکن مردم ندارد.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به مسکن مهر سیاسی است افزود: دولت با سیاسی کاری در تکمیل واحدهای مسکن مهر، نابسامانی این طرح را تشدید کرده است.

حسینی کیا بیان داشت: عدم باور دولت به مسکن مهر منجر شد تا خیل عظیم مردم، سرشان بی کلاه بماند و دولت از سویی دیگر نمی تواند خدمات مربوط به مسکن مهر را پوشش دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استیضاح آقای ربیعی واقعیت دارد افزود: از واقعیت استیضاح اطلاعی ندارم، تعدادی از نمایندگان در مجلس به دنبال استیضاح وزیر کار و تعاون هستند و درصدد پیگیری در مجلس هستند.

ارسال نظرات