خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان؛

مدیران منفعت گرای متجاوز به بیت المال به حیثیت و آبروی نظام دینی ضربه وارد کرده اند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت:مدیران منفعت گرای متجاوز به بیت المال به حیثیت و آبروی نظام دینی ضربه وارد کرده اند.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۴۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد رضا احمدی با ابراز تأسف از حقوق های نجومی برخی از مسئولین نظام گفت : پس از آن که فیش های ناپاک و حقوق های نجومی برخی از دولتمردان ؛ از مجاری مختلف قانونی و غیرقانونی پرده برداری شد و راز نهفته افراد ناپاک و طماع آشکار گردید ،  از سوی وزیر محترم اطلاعات نسبت به افشا کنندگان اظهار خشنودی و تقدیر بعمل آمد  . گویی معاون اول ریاست جمهوری که در مقام مبارزه با مفاسد نقش کلیدی ایفاء می کند ؛ وزیر اطلاعات را مورد تقبیح قرار داده و بشدت مذمت کرده است ، و حالی آن که دانستن حق مردم است و گوشمالی خاطیان خواسته آنان.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خطاب به دولتمردان کهنه کار جمهوری اسلامی ایران به دو نکته مهم و قابل تأکید جدی اشاره نمود و گفت : اول آن که ؛ فساد و مفسده در همه  نظام ها و دولت ها مذموم است اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی مفسده و مفسده جو ملعون است . زیرا جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان و خون دل اولیاء الهی و مورد تأیید حضرت ولی عصر(عج) می باشد . هرکسی به خون شهیدان ، نظر مبارک حضرت امام عصر(عج) مخالفت ورزد و خیانت بکند ، باغی ، فاسد و در برخی از موارد مهدورالدم است . و ثانیاً نظام جمهوری اسلامی ؛ نمونه بارزی از الگوی مدیریت دینی در جهان معاصر است ، این الگوی نوپا و نوظهور مورد توجه دنیا و بشریت معاصر واقع گردیده است ؛ بطوریکه بیداری اسلامی و نیز بیداری انسانی در حال تحقق است .
وی با اشاره به این موضوع که ؛ امروز صدای در هم شکستن ارکان لیبرالیسم ، امپریالیسم و ناسیونالیسم شنیده می شود و توجه به فطرت انسانی و الهی جهانگیر گردیده است خاطر نشان کرد : الگوی مدیریت دینی در جهان معاصر در ساحت نظام جمهوری اسلامی ایران تبلور یافته و استقبال مردم جهان از این الگو در حال گسترش است و لذا هرگونه خدشه به اصل این الگو خیانت و خباثت محسوب می شود .
دکتر احمد رضا احمدی ادامه داد : در سه دهه گذشته انقلاب ، جریان نفاق نتوانست این چهره را مخدوش سازد ؛ اعمال خبیثانه رجوی ها، ملی گراهای خود فروخته و بزدل در عرصه سیاست نتوانستند به حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و جهان را از این الگو مأیوس نمایند ، چه بسا مردم جهان به عمق عظمت جمهوری اسلامی و الزامات آن پی بردند و مردم و دولتمردان ایران اسلامی عوامل خائن منافق و عناصر ملی گرای وطن فروش را از خود طرد کردند ، برخی فراری و برخی دیگر به سزای عمل خود رسیدند . اما خطر  خیانت و خباثت در حوزه اقتصاد و تعدی به بیت المال مسلمین از سوی کارگزاران نظام می تواند مایه یأس مردم در درون نظام اسلام و نیز کسانی که انقلاب اسلامی ایران را الگوی مبارزات خود برگزیده اند در سطح جهانی گردد . امروز بر صاحب منصبان نظام در سه قوا و مدیریت میانی و صفی نظام است که تجاوز گرایان به بیت المال (در هر مقام و از هر دیدگاه سیاسی که باشند ) را گوشمالی دهد چرا که خیانت و تأثیر کارشان بیشتر از خیانت و خباثت منافقین نباشد ، کمتر نیست .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن ابراز نگرانی و تأسف از این حرکت مذبوحانه و ضربه ای که  برخی از مدیران با این دست درازی ها بر نظام وارد کردند گفت : مدیران منفعت گرای متجاوز به بیت المال علاوه بر سوء استفاده از مقام خود در دست اندازی به خزینه عمومی ، به حیثیت و آبروی نظام دینی ضربه وارد کرده اند که این امر نباید مغفول واقع شود . و لذا برداشت کنندگان از اموال عمومی و بیت المال ، علاوه بر عودت ارقام نجومی به خزینه بیت المال ، بایستی تنبیه و نسبت به تأثیر منفی بر الگوی نظام دینی در جهان مورد پیگیرد جدی دستگاه های امنیتی قرار گیرند .
وی با ابراز امیدواری از اینکه همچنان که در اوایل انقلاب اسلامی افراد نسبت به مسئولین خائن و منافقین تبری می جستند و آنان را به دست وزارت اطلاعات  می سپردند و برخی از ایشان محارب شناخته شده و مجازات گردیدند خاطر نشان کرد : امروز کسانی که دست ناپاک دارند باید از سوی منسوبین خود به دستگاههای مربوطه معرفی گردند ، و این فرهنگ همانند منافق ستیزی در دهه اول انقلاب اسلامی که موجب ریشه کن کردن منافقین گردید ؛ در جامعه ما بروز و ظهور یابد تا ریشه فساد و مفسدان مالی و مدیران مفسد و غیر قابل اعتماد ، کنده شود که البته حسن این اقدام ؛ علاوه بر جلب اعتماد عمومی سبب پویایی مدیریت دینی در جهان خواهد شد .

وی در پایان پیشنهاد دادند ؛ به منظور صیانت از آبروی نظام جمهوری اسلامی و مدیران خدوم در این نظام مقدس ؛ قوه مجریه با عاملان و افراد خائن به بیت المال که ارقام نجومی را برای خود مقرر ساخته اند برخورد جدی نماید و از مقام خود عزل شوند و نسبت به عودت مبالغ به خزانه دولت اقدام نمایند . همچنین وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) از حیثیت نظام جمهوری اسلامی دفاع و افرادی که عالما و عامداً به آبروی جمهوری اسلامی لطمه وارد کردند را همانند منافقین خبیث به اشد مجازات برسانند که البته این اقدام نیز موجب رفع سوء ظن به مدیران پاکدست و مؤمن به اسلام و انقلاب اسلامی و همچنین رفع نگرانی و نیز تشفّیِ خاطر ولی نعمتان انقلاب اسلامی یعنی مردم شریف ایران اسلامی و حتی جهان اسلام خواهد شد . و از دستگاه عدلیه (قوه قضاییه) انتظار می رود همانند دهه اول انقلاب در برخورد با این آسیب زدگان به حیثیت نظام انقلابی عمل نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار