حضور شهروندان و همشهریان در اداره شهر چه در تصویر سازی، چه در اجراء و چه در نظارت می تواند مدیریت شهر را در راستای بهبود امور یاری نماید.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۷۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان حضور گردشگران و مسافران در زنجان و برنامه‌های گردشگری را از دیگر موضوعات مورد حمایت مدیریت شهری بر شمرد و گفت: همشهریان در نوروز 95 شاهد برنامه زنجان میزبان مهربان بوده‌اند که مورد توجه و استقبال نیز قرار گرفت و مسافران و مهمانان نیز از این برنامه نهایت استفاده را بردند.

سعيد اميدي موضوع مهم این روز های مدیریت شهری را مشارکت همشهریان در اداره شهر خواند و افزود: اگر مدیریت شهری در نظر داشته باشد که شهر را به خوبی اداره کند می بایست مشارکت عمومی را به همراه داشته باشد،چرا که در دنیا اثبات شده است که مدیریت مشارکتی یعنی حضور شهروندان و همشهریان در اداره شهر چه در تصویر سازی،چه در اجراء و چه در نظارت می تواند مدیریت شهر را در راستای بهبود امور یاری نماید.

وی یکی از موضوعات موثر در مدیریت مشارکتی،تشکل های غیر دولتی،NGU ها و سمن ها دانست و اظهار داشت: بسیاری از جوانان،بانوان و اقایان شهر در این تشکل ها و سمن ها مختلف در غالب خیریه،حمایت از بیماران خاص،ورزشی،زیست محیطی در حال فعالیت هستند که می توانند شورای شهر و شهرداری را در جهت مدیریت شهری یاری کنند.

رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان مهم ترین راهبرد جهت کمک به مدبران شهری را حضور تشکل های غیر دولتی بیان کرد وتصریح کرد: اگر تشکل های غیر دولتی روی کار بیایند و در مسائل فرهنگی و در برنامه ریزی ها و در فرهنگ سازی،شهرداری و شورای شهر را یاری نمایند،می توان امید داشت که برنامه های بهتر و موثر تری در سطح شهر برگزار شود.

همچنین در ادامه معاون فرهنگی شهردار زنجانگفت: تمام سعی و تلاش شهرداری و معاونت فرهنگی شهرداری زنجان این است که بتواند در مناسبات مختلف با اجراء برنامه های مطلوب فرهنگی و اجتماعی،حق وحقوق شهروندان را به جا آورد.

سید سعید صفوی افزود: لازم به ذکر است که کسانی هستند که معاونت فرهنگی شهرداری زنجان را در اجراء این برنامه ها یاری کرده اند ولی هیچ وقت روی سن نیامده اند مانند،فرمانداری زنجان،نیروی انتظامی ،پلیس راهور،اداره کل ارشاد و فرهنگ،آتش نشانی،اورژانس،سازمان همیاری شهرداری،بیمه سامان و همه هنرمندانی که در حقیقت یاری گر مجریان این جشن بوده اند که از همه این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی از اجرائ برنامه های فرهنگی و اجتماعی در تابستان خبرداد و خاطر نشان ساخت: در فصل تابستان برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری،برای با فهم ترین،ارزنده ترین و شاد ترین مردم کشور یعنی همشهریانمان در شهر زنجان برگزار خواهد شد که امید میرود همچون این برنامه مورد استقبال مردم عزیز زنجان قرار بگیرد.

ارسال نظرات