خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرماندار مراغه در همایش دهیاران به مناسبت روز دهیار، با بیان اینکه جلب مشارکت های مردمی مهمترین اولویت دهیاری ها و دولت است، گفت: در حال حاضر در روستاهای بخش مرکزی مراغه بیش از 40 طرح عمرانی با مشارکت 35 میلیارد ریالی مردم در حال ساخت است.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۷۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ظفر محمدی اظهار کرد: دهیاران باید علاوه بر جلب مشارکت های مردمی به عنوان نمایندگان دولت جمهوری اسلامی، بر ساخت و سازو توسعه روستاها نظارت داشته و همه موانع توسعه را به مسئولان گزارش کنند.

وی با تاکید به اینکه مسئولان باید دهیاران را به عنوان پل ارتباطی بین خود و مردم تلقی کنند، بیان کرد: مسئولان موظف هستند نسبت به درخواست ها و نیازهای توسعه روستا اقدامات لازم را انجام دهند.

بخشدار مرکزی مراغه نیز در این همایش، گفت: برای اجرای 40 طرح عمرانی روستاهای بخش مرکزی مراغه حدود 35میلیارد ریال اعتبار از سوی مردم و 15 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات دولتی هزینه می شود.

حسین گلمحمدی، تعریض راه های دسترسی، ساخت پل عبوری و جدول گذاری را از عمده طرح های اجرا شده در روستاهای این شهرستان برشمرد.

وی توسعه ورزش های روستایی و عشایری را در اولویت برنامه های این بخشداری عنوان و بیان کرد: با مشارکت دهیاران، برای تحقق این هدف به دنبال شناسایی ورزشکاران با استعداد روستایی هستیم.


گلمحمدی ادامه داد: در حال حاضر در روستاهای این بخش، ورزشکارانی در رشته های دو و میدانی، بدن سازی و پرس سینه و ورزش های رزمی دارای مقام های قهرمانی استانی و کشوری هستند.

ارسال نظرات