خبرهای داغ:
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سنقر
مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از محورهای زندگی قرآنی است گفت: حجاب مانع آلوده شدن جامعه به فساد است.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۷۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

حجت الاسلام والمسلمین مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، با بیان اینکه جاب و عفاف یکی از محورهای زندگی قرآنی است اظهار داشت : حجاب از ضروریات مسلم و قطعی دین مقدس اسلام و سایر ادیان آسمانی پیش از اسلام است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر تصریح کرد: اندکی تفکر و تعقل، ارزشمند بودن حجاب و عفاف از منظر عقلی را نیز اثبات می کند و آثار ارزشمند فردی، معنوی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و خانوادگی بسیاری را در بر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حجاب مانع آلوده شدن جامعه به فساد است ادامه داد: چه بسیار مشکلات و گرفتاری های خانوادگی و گسستگی ها در روابط و سرد شدن زندگی افراد که به واسطه رعایت نکردن عفاف و حجاب به وجود آمده و موجب معضلات بسیار در سطح جامعه شده است.

حجت الاسلام بنی عامریان خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف هیچ گاه محدودیتی در پی ندارد، بلکه شخصیت وجودی انسان را حفظ کرده و به انسان کرامت و عزت می بخشد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر یادآور شد: فرهنگ برهنگی و بی حجابی انسان را بی ارزش و خوار می کند و افراد بصیر و فهیم جامعه نیز برای شخصیت افراد بی حجاب ارزش و احترام قائل نیستند.

وی تأکید کرد: نگاه بیماردلان به افراد بی حجاب و بدحجاب نگاه هرز بوده و این نگاه تحقیری آشکار برای شخصیت وجودی بانوان است.

حجت الاسلام بنی عامریان بیان داشت: بر اساس متون و آیات قرآن کریم و دین مبین اسلام انسان باید برای خود شخصیت و احترام قائل بوده و خود را در معرض نگاه های هرز قرار ندهد و به افراد هوسران اجازه ندهد که با دید ابزاری و حیوانی به او بنگرند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در پایان اظهار داشت: تنها راه حفظ خود از آسیب های اجتماعی و نگاه های آلوده به هوی و هوس، حفظ حجاب و عفاف است، حجاب همچون صدفی است که مروارید وجود ارزشمند انسان ها را می پوشاند و از گزند و آسیب حفظ می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار