به همت اداره ورزش و سلامت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهردار زنجان:
اختتاميه بازيهاي جام رمضان فوتسال شهر زنجان كه با حضور 40 تيم از شهر زنجان برگزار شده بود به همت اداره ورزش و سلامت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهردار زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۱۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ، رئيس اداره ورزش و سلامت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري زنجان گفت: اين مسابقات در دو رده محلات و دستجات آزاد و با حضور 40 تيم برگزار شد.

علي عباسي افزود: در گروه دستجات آزاد كه با حضور 14 تيم از شركتهاي زنجان برگزار شد تيم تسكو قهرمان شد و تيمهاي سرب و روي و عايقهاي الكتريكي پارس به ترتيب مقامهاي دوم و سوم را به دست آوردند.

وي اظهار داشت: اين تيمها با انجام 35 بازي رقابتهاي خود را به پايان رساندند.

رئيس اداره ورزش و سلامت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري زنجان تصريح كرد: در گروه محلات كه با حضور 26 تيم از محلات مختلف شهر زنجان برگزار شد تيم اوصالي به مقام قهرماني رسيد و تيمهاي منتخب اسلام آباد و بستني احسان به ترتيب به مقامهاي دوم و سوم دست يافتند.

وي با بيان اينكه اين تيمها با انجام 70 بازي رقابتهاي خود را به پايان رساندند، ابراز كرد: رقابتهاي فوتسال جام رمضان در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

عباسي گفت: مسابقه فينال اين رقابتها با حضور شهردار زنجان، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، رئيس صدا و سيماي مركز زنجان و ساير مديران ورزشي استان برگزار شد.

وي به اهداف برگزاري اين مسابقات اشاره كرد و گفت: جوانان شهر درخواستهاي متعدد از شهرداري در خصوص اجراي برنامه‌هاي اوقات و فراغت داشتند.

رئيس اداره ورزش و سلامت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري زنجان ايجاد انگيزه و رقابت سالم، ايجاد نشاط و شادابي و آرامش را از جمله اهداف اين رقابتها اعلام كرد.

وي با بيان اينكه اين مسابقات تنها مسابقات جام رمضان برگزار شده در شهر زنجان است، تصريح كرد: مسابقات جام رمضان با حمايت‌هاي شوراي اسلامي شهر و استقبال شهروندان و در يك فضاي سالم و صميمي برگزار شد.

عباسي با اشاره به اينكه در روزهاي برگزاري اين مسابقات نزديك به يك هزار نفر براي تماشاي اين بازيها به سالن 6 هزار نفري مي‌آمدند، بيان كرد: فضاي صميمي و اخلاق مداري و استقبال پرشور شهروندان از اين مسابقات ما را براي ادامه برگزاري اين مسابقات در سالهاي آتي مصمم‌تر كرده است.

ارسال نظرات