دادستان مرکز استان تاکید کرد:

شهردار مورد حمایت دستگاه قضا و استانداری است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: عملکرد خوب و رو به جلو شهردار یاسوج مورد حمایت دستگاه قضا و استانداری است و شهردار یاسوج فردی سالم و زحمتکش، قانونمند و خستگی ناپذیر است
کد خبر: ۸۷۱۰۳۱۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
مهرداد کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه قضایی از آراء کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها حمایت کرده و اجرای آن را در جهت سالم سازی ساخت و ساز‌ها در سطح شهر‌ها به ویژه شهر یاسوج ضروری می‌داند.

وی عنوان کرد: با این حال شهر یاسوج قواره مناسبی ندارد و چه خوب است شورا و شهرداری در این زمینه اقدام عاجل کنند.

وانت‌بارهای سیار چهره شهر را تغییر دادند

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد به موضوع وانت بارهای دوره گرد اشاره کرد و گفت: براساس بررسی‌های انجام شده آن دسته از مالکان وانت بار‌ها که دارای مراکز عرضه میوه و تره بار هستند باید به مراکز خود برگردند و فعالیت آنان با فروش میوه در سطح شهر با وانت چهره شهر را نازیبا کرده است و دستگاه قضا و نیروی انتظامی از طرح ساماندهی وانت بار‌ها حمایت می‌کند.

کرمی اظهار داشت: اما آن دسته از وانت بارهای دوره گردی که فاقد مکان ثابت هستند باید شهرداری یاسوج در یک یا چند مکان آنان را ساماندهی کند.

این مقام قضایی افزود: فعالیت وانت بارهای دوره گرد فضا و نمای شهری یاسوج را دچار تغییر و دگرگونی کرده و البته تا حدودی ورودی شهر سامان یافته اما کافی نیست.

وی تاکید کرد: ساماندهی وانت بار‌ها در جهت سالم سازی فضای شهری، روان سازی ترافیک بوده و دستگاه قضا از ساماندهی این قشر حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

مدیران شهری توان سنجی پیمانکاران را مد نظر قرار دهند

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد در مورد شرکت‌های پیمانکاری در فضاهای سبز و دیگر بخش‌های شهری گفت: در گام نخست مدیران شهری باید توان سنجی پیمانکاران را به عنوان یک اصل مد نظر قرار داده و آنگاه تضمین‌های لازم اخذ کنند.

وی با بیان اینکه مشاهده شده شرکت‌های پیمانکاری حقوق کارگران را نادیده گرفته و مشکلاتی بر آن دستگاه و جامعه به وجود می‌آورند بیان کرد: در این حالت دستگاه قضا، مدعی العموم و دادستانی وارد عمل شده و احقاق حق خواهد کرد.

تکدی‌گری جرم محسوب می‌شود

کرمی در مورد فعالیت متکدیان گفت: طبق قانون اگر تکدی‌گری به عنوان شغل از آن استفاده شود جرم محسوب می‌شود و قانونگذار برای آن جرائمی تصویب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تکدی‌گری چهره شهر را نازیبا کرده و به گونه‌ای شده که متکدیان بیگانه آزادانه در شهر فعالیت می‌کنند اظهار داشت: برخورد با متکدیان ضروری بوده و دستگاه قضایی از برخورد با متکدیان در یاسوج حمایت و پشتیبانی می‌کند تا چهره شهر زیبا و سالم شود.

مجتمع‌های فرهنگی نیاز امروز یاسوج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: ایجاد فضاهای تفریحی مناسب و متناسب با شئونات شهر و شئونات جوانان مردم نیاز کنونی در یاسوج است.

وی افزود: معتقدیم مجتمع‌های فرهنگی و هنری، مراکز تفریحی و ورزشی به ارتقاء شاخص‌های شهری، سالم سازی محیط شهری و ترویج روحیه نشاط و شادابی و در شهرهای استان، یاسوج کمک می‌کند.

کرمی تصریح کرد: البته استانداری، شورای قضایی باید به کمک شهرداری‌ها آمده تا مراکز تفریحی فرهنگی در شهر‌ها ایجاد شود.

شهردار مورد حمایت دستگاه قضا و استانداری است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: عملکرد خوب و رو به جلو شهردار یاسوج مورد حمایت دستگاه قضا و استانداری است و شهردار یاسوج فردی سالم و زحمتکش، قانونمند و خستگی ناپذیر است و به طور حتم دستگاه قضایی از ایده‌های خوب شهردار در عمران و آبادانی، رشد شاخص های شهری حمایت می‌کند.

ارسال نظرات