سخنران مذهبی:

ترس از به جا آوردن فریضه امر به معروف در جامعه سبب افزایش فساد می‌شود

یک سخنران مذهبی اظهار داشت: زمانی که ترس گفتن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زیاد شود، دین خدا عوض، مومنین تضعیف و فساد نیز در جامعه بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۵۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد حسین زاده به مناسبت هفته عفاف و حجاب در جمع بانوان شهرستان رشتخوار در حسینیه علی اکبری این شهرستان گفت: انسان دارای سه خصلت است، نمی‌داند، نمی‌تواند و نمی‌خواهد؛ بعضی افراد در خواب غفلت به سر می برند چرا که ساده ترین مسائل را نمی‌دانند.

وی در ادامه افزود: زمانی که ترس گفتن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زیاد شود، دین خدا عوض، مومنین تضعیف و فساد نیز در جامعه بیشتر می شود.

وی یادآور شد: بانوان با حجاب همانند ثروتمندان در مقابل زنان بد حجاب که در این زمینه فقیرند، هستند و باید از این ثروت در جهت کمک به بانوان بدحجاب استفاده کنند.

وی گفت: کسی که بی‌حجاب باشد خواسته یا ناخواسته ۱۱ سرطان را در جامعه ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام حسین زاده در ادامه با اشاره به وابسته بودن عفاف و حجاب به یکدیگر، تصریح کرد: کسی که بی حجاب باشد و عفت نداشته باشد بی حیا بودن را در جامعه گسترش داده است.

وی با توجه به سخنان برخی که می گویند ظاهر مهم نیست و تنها باطن و پاک بودن دل کفایت می کند، افزود: خداوند در قران کریم ۳۵ مرتبه اول به ظاهر و بعد به باطن اشاره می‌کند.

وی در پایان با درخواست از مسئولین این شهرستان در جهت ابلاغ حفظ و رعایت حجاب توسط کارمندان دولتی، فراهم نمودن این زمینه را بسیار مهم و تائثیر گذار بر دیگر آحاد مردم در سطح شهرستان و جامعه عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ این مراسم به همت حوزه بسیج خواهران شهرستان رشتخوار برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها