برگزاري رقابت هاي قهرماني تير و كمان يادواره شهيد مدافع حرم مهدي عسگري

در پایان مسابقات آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ‌ملی تیروکمان یادواره شهید مدافع حرم مهدی عسگری، کمانداران برتر رده سنی جوانان و نوجوانان در دو بخش دختران و پسران مشخص شدند.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۶۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به‌ گزارش خبرگزاري بسيج، مسابقات آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ‌ملی تیروکمان در دو رده سنی جوانان و نوجوانان و در دو بخش دختران و پسران با حضور 120 کماندار از 21 استان کشور در بخش ریکرو در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر اعلام شدند.

در ریکرو پسران و در رده جوانان امیر حسین رمضانی از تهران اول شد و محمد هادی مظفری از هرمزگان ، متین سبزی از لرستان و محمد میر هاشم فخری از تهران دوم تا چهارم شدند.

در بخش دختران نیز در رده جوانان سوگند رحمتی از کیش در جایگاه اول قرار گرفت و فاطمه السادات میر شفیعی از کیش و مطهره پوربرقی از تهران و محدثه عصاری از تهران دوم تا چهارم شدند.

در بخش دختران نیز در رده نوجوانان پریسا روحانیان از تهران اول شد و یاسمن سپه وندیان از تهران، مریم کریمی نژاد از کرمان و نیلوفر علیپور از البرز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و تا چهارم قرار گرفتند.

در رده سنی نوجوانان پسران، محمد حسین قوامی از چهارمحال‌بختیاری اول و مرتضی محمدی راد از گلستان، مهدی سرخوش از کرمان و کیان مرادی از کیش در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

 

این رقابت‌ها در بخش کامپوند نوجوانان و جوانان امروز (سه‌شنبه) در سایت تیروکمان مجموعه آزادی پیگیری می‌شود.
ارسال نظرات