به همت جهاد کشاورزی استان ؛

15 کیلومتر کانال آبیاری کشاورزی در طسوج احداث می شود

فرماندار چرام از احداث و احیای 15 کیلومتر کانال آبیاری کشاورزی توسط جهاد کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۷۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی، فرماندار چرام، بخشدار مرکزی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی از منطقه گردشگری طسوج بازدید به عمل آمد.

ابراهیم فتاح‌پور در این بازدید با قدردانی از خدماتی که در نظام جمهوری اسلامی در این منطقه انجام گرفته است، اظهار کرد: طسوج نگین شهرستان چرام و استان کهگیلویه و بویراحمد است که نیازمند امکانات و زیرساخت‌ها به خصوص در حوزه راه است.

فرماندار چرام با بیان اینکه منطقه چرام یک سوپاپ اطمینانی است که درصد زیادی از مردم استان‌های همجوار هم از مناطق دیدنی آن دیدار می‌کنند، گفت: بیش از 9 ماه از سال، مردم چرام در این منطقه گردشگری ساکن هستند، بنابراین انتظار و توقع ما این است مشکلات منطقه در اولویت قرار گیرد.

وی به پتانسیل و استعدادهای کشاورزی و گردشگری منطقه طسوج اشاره داشت و با اشاره به مشکلات و موانع این منطقه، زیرسازی و آسفالت جاده ارتباطی، احیا و احداث کانال‌های کشاورزی، آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و خدمات‌دهی به عشایر منطقه را ازجمله نیازهای اساسی منطقه طسوج برشمرد.

فتاح‌پور، اضافه کرد: با همکاری و همراهی دولت قدم‌های خوبی برداشته شده و از مدیران استانی و نماینده استان انتظار داریم در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

این مسؤول با اشاره به این مطلب که قریب به 4 کیلومتر از جاده ارتباطی منطقه چهار راه که قبلا زیرسازی شده بود، کار آسفالت آن شروع می‌شود، تصریح کرد: قریب 5 کیلومتر از ادامه جاده توسط بنیاد مسکن استان با اعتبار 5 میلیارد تومان زیرسازی و آسفالت شود.

مسؤول ارشد اجرایی شهرستان چرام از احداث و احیاء 15 کیلومتر کانال آبیاری کشاورزی توسط جهاد کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: برق‌رسانی قریب به 5 کیلومتر از مناطق عشایری طسوج توسط شرکت توزیع برق استان در سال 95 عملیاتی و اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل امور عشایر تا پایان شهریور ماه نسبت به تکمیل پمپاژ آب منطقه طسوج اقدام کند، ابراز کرد: این تصمیمات با همکاری نماینده مردم چرام در مجلس و معاون عمرانی استاندار و مدیران کل شکل گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار