مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه قوچان از برگزاری اردوی حلقه های صالحین نوع الف، به استعداد 800 دانش آموز حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۸۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
حجت الاسلام مزینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هدف از برگزاری این اردو را تعمیق باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی، تسهیل رفتار تربیتی و اخلاقی، نظارت بر عملکرد و رفتار‌های تربیتی و اخلاقی اعضا، ايجاد زمينه مناسب براي رشد و شكوفايي استعدادهاي فردي، ايجاد بستر مناسب براي تمرين يك زندگي دسته جمعي منبعث از ارزش‌هاي اسلامي، تسهیل رفتار تربیتی و اخلاقی و تعمیق باور‌های دینی و ارزش‌های اسلامی برشمرد.
 
وی افزود: تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان میهن اسلامی ما که سخت مورد تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ایران عزیزند از اولویت برخوردار است و بجاست که در تحقق اهداف ارزشمند شجره طیبه صالحین و برای تربیت عملی افرادی صالح از مفیدترین فضای تربیتی بهره جست که یكی از كامل ترین فعالیت های گروهی كه اثری بس ماندگار در تربیت و شخصیت فرد دارد، برگزاری اردوهایی با برنامه و صحیح است چرا كه اردو لحظه های جدایی از زندگی روزمره است و دگرگونی اساسی هم در این ساعات به وجود می آید، استعدادها را نیز در این جمع شدن ها می توان كشف و تقویت كرد.
 
مزینی خاطر نشان کرد: اردو جایگاه معرفی هویت کودکان، نوجوانان و جوانان و تصحیح و شكل دادن به این هویت است، اردو می‌تواند پنجره باز و روزنه نامحدودی باشد به سوی طبیعت، معرفت، فرهنگ و شناخت مسایل گوناگون زندگی و روزگار.
 
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه قوچان اظهار داشت: در اردو و هر تشكیلات دیگر، مهم این است كه روح تشریك مساعی، تعاون، ایمان، صداقت و معرفت در بین اعضا به وجود بیاید. اصل اردو آشناسازی فرد با طبیعت است.
 
گفتنی است: این اردو به تعداد800 نفردر محل اردوگاه احد شهرستان قوچان از تاریخ 24 تیرماه به مدت 6 روز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها